kinget Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Som vanligt, så är jag dum i huvvet o kan inte flyga. Tips på denna? Jag har problem när jag ska flyga bara. Laddar upp sparfil om nån vill göra det åt mig.GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vilket uppdrag e vertical bird, det e den när man ska sno hydran va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Åk till Verdant Meadows...Landa planet och sen går du och skjuter RL på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kinget Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Åk till Verdant Meadows...Landa planet och sen går du och skjuter RL på den Kommer fan inte så långt, så fort jag har lyft så har jag 3 andra plan efter mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vänd dig så du är mot ett och håll inne "mellansslag" och när det blir rött så trycker du ctrl och så gör du på alla tre planen. Sedan så ska du skjuta ner båtar... Då gör du på samma sätt men du måste skjuta några gånger på båtarna (4ST) sedan så landar du på Verdant Meadows och sedan ska du flyga in i hangaren. Sedan är det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kinget Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 AAARGH!! Snälla, ta ner min save-fil ovan, o gör det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Eller så kan man korta ner planen . Det finns tre st plan, man ska välja ett. Spränger du de 2 andra så har du bara ett plan efter dig! . Det planet du har efter dig lyfter om du går upp på däck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Eller så kan man korta ner planen . Det finns tre st plan, man ska välja ett. Spränger du de 2 andra så har du bara ett plan efter dig! . Det planet du har efter dig lyfter om du går upp på däck. Den tackar vi för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Klarade det igår eller i förrgår, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=19076&st=260 Har laddat upp en sparfil där. pottzork bad om min hjälp, och så snäll som jag är fixade jag uppdraget åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts