Gerard0 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jaa. när man köper ett hus så får man ju med ett garage.. o ja undrar vikket hus som har störst garage eller alltså vikket garage som e störst som man liksom äger själv.. ! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den finns i flygplatsen i Las Venturas, jag fick plats med 15 Hunters där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den finns i flygplatsen i Las Venturas, jag fick plats med 15 Hunters där inne Menar du inne på flygplatsen ? :S kan du visa på en karta vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Här...Gud vad jag är snäll http://www.badanka.com/upload/uploaded/sanandreas_map.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts