CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Sanchez e mer som en moppe Jag vet, men jag sätter den i den kategorin ändå. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har en bild på mina favoriter just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blista compact och Bufalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Blade Buffalo Burrito Feltzer Freeway Majestic Greenwood Monster Hustler NRG-500 Sabre BMX Är jag en sann gamer?!? .det är är väl ingen Blade? dom har ju 6 strålkastare.. denna bara 4.. Savanna skulle jag säga tror jag.. Redigerad 29 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var hittar jag karten? Finns det något fusk till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blista Compact och "Flash" som ska sägas med de tillhörande handrörelserna (Fingrarna ska spreta vid ansiktet och göra en liten skål som på den tillhörande bilden: Då blir det "Flashigt" =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Flera favoriter: MC's: NRG - 500/PCJ 600 (Svårt... PCJ är snygg och NRG snabb ) Car's: Monster/Hotring/Mina stylade bilar Airplanes: Hydra Bike's: BMX/Mountainbike Övriga "fordon": Jetpack/Fallskärm EDITERAR in fler senare Finns så himla många... Redigerad 29 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) BMX och Monster är ju dom roligaste och även mina favoritfordon Blade är också rätt grym.. Redigerad 29 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
THUG2 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blista Compact: Favorit i de äldre spelen också. Håller med... Så otroligt grym att modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Helt klart Remington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Favoritbil: Cheetah Favoritmotorcykel: NRG-500 Favoritcykel: BMX Favoritflygplan: DODO Favorithelikopter: Sea Sparrow Favoritbåt: Jetmax Men bästa är nog ändå... TRACTOR!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blista Compact måste ju vara den fulaste och segaste bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bil:Turismo mm Båt:Kör inte båt ofta...har ingen favvo Moppe/Cross:Sanchez Motorcyckel:Fcr-900 Flygplan:Shamal Helikopter:Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Bullet och Hunter .... Måste editera in dom där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Favoritmotorcykel : NRG-500 Favoritbåt : Squallo Favoritcykel : Mountainbike Favoritbil : Remington Favoritflygplan : Hydra Favorithelkopter : Hunter men de ääger hårt att köra Sanchez i Badlands! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Var hittar jag karten? Finns det något fusk till den? Karten finns ibland i Angel Pine där med "ruckel-husen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Gillar Bobcat å Blista Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker nog att Sanchez är kul en kort stund men att nått flygplan kanske Hydran är roligare i längden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hmm... Cykel: Mountain bike Motorcykel: FCR-900 - För att: Gött ljud och snabb. Bil: Bullet - För att: Äh, svårt val. Skönast "TransFender-bil": Tampa - För att:Redigt coolt i svart färg. Lowrider: Slamvan - För att: Snygg, och motorljudet, mumma. Skönast "W.A.A.-bil": Elegy - För att: Ganska snygg, plus att den är stark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Favoritmotorcykel : NRG-500 Favoritbåt : Squalo Favoritcykel : BMX Favoritbil : Remington/Slamvan Favoritflygplan : Hydra Favorithelkopter : Sea Sparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts