motorgalen Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hejsan morsan har köpt det åt mig idag har inte spelat det en har nån annan spelat det vad tycker ni är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Det äger som F*N !!! Tyvärr har man det inte :'( !!! Körde det hos en kompis så jä*la kul EDIT Det är väl inte kommit ut i Sverige än ? Redigerad 29 juni, 2005 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad i sjuttsingen är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Har kört MX Unleashed och det är....SKITKUL!! (tusan där gick min hals ) Edit: Skarface, MX är motorcross och ATV är fyrhjuling. MX vs ATV unleashed är väl både och . Redigerad 29 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorgalen Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Japp har spelat det nu och tycker det är ganska bra men alla ktm, yamaha osv crossar får man köpa eller vinna sig till också finns det hillclimb lika med kläderna får köpa och så sen finns det en riktigt freestyle arena med ramper det e lite lättare och vurpa mot det förra och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Japp har spelat det nu och tycker det är ganska bra men alla ktm, yamaha osv crossar får man köpa eller vinna sig till också finns det hillclimb lika med kläderna får köpa och så sen finns det en riktigt freestyle arena med ramper det e lite lättare och vurpa mot det förra och så. Visst är det kul som F*N ??? Var köpte din morsa det nån stans ??? Ps Vill ha det i mörkret hos mig ( ) !!! Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Finns det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Finns det till PC? Nej jag tror inte det men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorgalen Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Visst är det kul som F*N ??? Var köpte din morsa det nån stans ??? Ps Vill ha det i mörkret hos mig ( ) !!! Ds Hon köpte det på game trodde de inte fanns där de ska finnas på siba också men tillfälligt slut om du vill handla på internet så sök på mx vs atv unleashed på www. kelkoo.se nu ska ja spela det:) EDIT: hade skrivit sög istället för sök Redigerad 3 juli, 2005 av motorgalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Farsan är i dalarna, så han ska köpa om han hittar det, får det nästa torsdag.. om han hittar det. Å det heter faktist motocross, inte motorcross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts