stalker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hej. Hur gör jag för att byta färg på den HÄR tröjan från vit till tex. gul utan att måla över den? Jag vill liksom ha kvar skuggorna som finns på tröjan och "vikningarna", om ni förstår vad jag menar, men endå byta färgen. Vet att jag har kunnat göra detta i PS förut men har inte hållit på med det på ett tag Visste inte om jag skulle lägga detta här eller i Musik, Film & Grafik så ändra om ni känner för det. //stalker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
latti Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öppna bilden den bilden du ska använda i Photoshop. Sen trycker du ctrl + u och sedan colorize. Där kan du sen ändra färgen via den lilla knappen som är vid Hue =) Lycka till Testa ändra lite med Saturation också, med den kan man göra färgen mörkare/ljusare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Så var det ja! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts