Snuc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Haha innebandy suger börja i hockey... en regel som jag vet i innebandy: Inte misshandla motståndaren med klubban! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Haha innebandy suger börja i hockey... en regel som jag vet i innebandy: Inte misshandla motståndaren med klubban! Det får man itne göra i hockey eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Haha innebandy suger börja i hockey... en regel som jag vet i innebandy: Inte misshandla motståndaren med klubban! Otroligt smart. Want a cookie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 @snuc: Det dummaste inlägget på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Haha innebandy suger börja i hockey... en regel som jag vet i innebandy: Inte misshandla motståndaren med klubban! Man ska spela matchen! Våld hör inne i boxnings ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts