Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Någon som har spelat det? Vad tycker ni om det? Jag köpte det igår på rea. Tyckte det såg roligt ut men jag måste säga att jag blev ganska besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Någon som har spelat det? Vad tycker ni om det? Jag köpte det igår på rea. Tyckte det såg roligt ut men jag måste säga att jag blev ganska besviken. Jag tycker/tyckte det äger !! Skit skönt multiplayer läge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tycker/tyckte det äger !! Skit skönt multiplayer läge! Jag har iofs inte testat multiplayer. Ska göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Någon som har spelat det? Vad tycker ni om det? Jag köpte det igår på rea. Tyckte det såg roligt ut men jag måste säga att jag blev ganska besviken. Det är ett av dom bästa spel jag någonsin haft Roligt som bara den,kul med multiplayerläge på förstabanan när jag lirade med 2 andra polare,gömde mig på taket hela tiden för att överleva dom (2vs1 1=jag 2=polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är inte speciellt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det kommer ännu ett västern spel till ps3 men jag har tyvär glömt namnet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det kommer ännu ett västern spel till ps3 men jag har tyvär glömt namnet ! Dom har inte gett det ett namn än,heer typ bara western shooter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tänkte köpa det för ett tag sen men köpte TIF 2005 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts