MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo jag laddade ner en sparfil med 100% hacka in på mig för det..hehe men då började man med vapen och dom tar aldrig slut hur man än gör..Kan man inte få bort dom nu för jag vill inte ha dom :S Dom går inte heller bort när jag blir busted eller wasted... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nope. När man har 100% så har man oändligt med skott. Plockar du ett vapen blir du aldrig av med det. Och du blir aldrig av med knogjärnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nope. När man har 100% så har man oändligt med skott. Plockar du ett vapen blir du aldrig av med det. Och du blir aldrig av med knogjärnet. Om man då inte slår in ett fusk eller tar ett annat av samma sort. tex m4 istället flr ak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om man då inte slår in ett fusk eller tar ett annat av samma sort. tex m4 istället flr ak Ajo, man kan ju fortfarande byta vapen till ett annat sorts vapen av samma sort. Ni fattar nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts