MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vet faktiskt inte det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hoppa ut å tryck på musknappen. om du har nån så att säga men man får väll en automatiskt när man hoppar in i ett plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo jag får alltid en iaf:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns även en fallskärm på det högsta huset i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jupp eller så kan man ju fuska sig till en haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 men man får väll en automatiskt när man hoppar in i ett plan? En gång fick jag inte det.. skulle leka bond o hoppa ner på en båt från ett plan så fick jag ingen fallskärm.. landade på en båt som åkte det va rätt soft men synd att jag dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför vill du veta hur man TYP öppnar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En gång när jag flög skithögt upp och hoppa ut så vecklade jag ut fallskärmen direkt dumt nog, så jag flög typ runt i 5 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför vill du veta hur man TYP öppnar den? För att jag gillar hoppa ut ur planen med fallskärm..Gjorde det på ps2 sen ville jag göra det på PC:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Finns även en fallskärm på det högsta huset i Los Santos Och en uppe på Mount Chiliad Äädit:Uppe menar jag inte upp Redigerad 29 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 men man får väll en fallskärm automatiskt när man hoppar in i ett plan? Bara om du har klarat flyplans skolan! Då får du den automatiskt när du hoppar från en högre höjd. Berg, hus flyg helikopter etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .samma knapp man skjuter med öppnar fallskärmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 För att jag gillar hoppa ut ur planen med fallskärm..Gjorde det på ps2 sen ville jag göra det på PC:D Men du undrar hur man gör det TYP. Varför inte undra hur man gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Men du undrar hur man gör det TYP. Varför inte undra hur man gör det? Men sluta hacka på hur någon skriver, du vet vad hon menar. EDIT: Hon, inte han Redigerad 29 juni, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hon och ja, jag vet. Jag vill bara påpeka . Jag tyckte det va lite skojigt nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hon och ja, jag vet. Jag vill bara påpeka . Jag tyckte det va lite skojigt nämligen. Ja jag e en hon hehe...Men man får skriva hur man vill utan att du ska kommentera o sajja öhh det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Ja jag e en hon hehe...Men man får skriva hur man vill utan att du ska kommentera o sajja öhh det var roligt Ojdå , hehe, tänkte inte på namnet, brukar bara vara killar här ändå så sry... EDIT: MR.m gjorde bort mig där, hehe Redigerad 29 juni, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts