Jump to content

Några bra strategier ?

Share

Recommended Posts

Har spelat SA sen det kom ut nu.. har inte spelat på ps2 innan så jag har nu precis fastnat på 4 saker som jag måste klara för 100% :'(

de saker som inte är klara är:

[DONE] Paramedic mission level 12 (ambulans)

[DONE] Vigilante mission level 12 (polis)

[DONE] NRG-500 challenge

[DONE] Chiliad challenge

Paramedic är säkert lätt om jag bara testar några gånger men har någon några bra tips för dem tre övriga punkterna ?

Tack på förhand till er som svarar :mellow:

EDIT: Klarat allt detta nu ! tack för hjälpen alla ! ^_^

Redigerad av OziX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör paramedic i Angel Pine, hämta en ambulans och kör dit den. Det finns ett litet sjukhus där, och du behöver bara hämta folk i Angel Pine.

Vigilante borde du köra i nån ökenstad, t.e.x. i El Quebrados, börja där. Det är raka vägen oftast, rekommenderas att starta i El på firefighter också.

Chiliad Challenge gäller det att ta det lugnt i kurvorna, lär känna rutten du åker, och titta var det finns genvägar där du inte behöver följa vägen utan det finns en kortare "omväg". Men dom finns det inte mycket av. Ett tips är att följa med de 3 första, om 1:an dock gasar iväg så måste du hänga på honom. Men åk inte förbi, vänta tills det är raka sträckan till målet, då är det bara att cykla om. Låt han visa vägen.

NRG-500 så ser man skuggorna av checkpointsen på väggarna. Andvänd dom om du inte vet vart du ska åka upp. Det här kräver tålamod, jag blev riktigt förbannad på det här. :mellow:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade vigilante med rhinon nu ! Har hört om den strategin tidigare men trodde att det skulle vara svårt att stjäla rhinon... klarade stölden och vigilante på första försöket :P

Detsamma med paramedic som jag gjorde i Angel Pine, easy as pie !

Har testat mer på chiliad challenge och NRG-500 men det är så frustrerande svårt !!!!!

Om ni har fler tips så posta dem så jag slipper bli mer förbannad !! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor