nike7 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag hade tänkt klara hela spelet utan o fuska men när jag körde bil så stod det cheat activated uppe i hörnet, så jag hade alltså råkat trycka in ett.. hmm ingen aning hur de har gått till men. och jag vet inte vad det är för fusk heller för jag märker ingen skillnad. Men när jag sparar så står det att de är ett fusk aktiverat. Kan man på något sätt stänga av alla fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Spara inte. eller slå in samma fusk igen så blir det avaktiverat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike7 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men jag har redan sparat för jag hade klarat massa uppdrag och ville inte göra om dom. Problemet är ju att de stod cheat activated helt automatiskt så jag vet ju inte vilket fusk de är, och vet alltså inte vilket ja ska skriva in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har fått samma fel på PCversionen en gång. Jag körde bilskolan, och när jag kört den länge, så helt plötsigt när jag bara körde övningarna(alltså gas, broms, vänster, höger enbart.) så hör man fuskljudet och så står det "Cheat activated". Och jag såg vad fusket gjorde, klockan gick hur fort som helst, från morgon till kväll på kanske 30 sekunder. Jag sparade ändå och det hade slutat när jag loadat spelet igen. Men det står ändå att jag fuskat en gång. Tråkigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike7 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej. det kanske har slutat för mig också för jag har inte märkt att de har hänt nånting. Men dåligt iaf att ett fusk kommer automatiskt och så står den där jävla texten varje gång man sparar Borde väll finnas nått man kan skriva in så alla fusk försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej. det kanske har slutat för mig också för jag har inte märkt att de har hänt nånting. Men dåligt iaf att ett fusk kommer automatiskt och så står den där jävla texten varje gång man sparar Borde väll finnas nått man kan skriva in så alla fusk försvinner? Försök att ta reda på vilket fusk ni slaigt in, gå sedan in nånstans å kolla vilket fusket är. skriv det igen å de avaktiveras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike7 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ingen aning om va ja har slagit in.. märker inget.. Enda chansen är en kod som stänger av allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag hade tänkt klara hela spelet utan o fuska men när jag körde bil så stod det cheat activated uppe i hörnet, så jag hade alltså råkat trycka in ett.. hmm ingen aning hur de har gått till men. och jag vet inte vad det är för fusk heller för jag märker ingen skillnad. Men när jag sparar så står det att de är ett fusk aktiverat. Kan man på något sätt stänga av alla fusk? Hehe, samma sak hände mig en gång. Jag hade gjort något långt uppdrag och blev tvungen att göra om det Typiskt Rockstar att lägga in fusk bland styrknapparna och sen förstöra våra stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nike7 Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hehe ja det är inte så smart att lägga fusken på dom knapparna.. Meeen jag behöver en kod som stänger av alla fusk. Om någon hittar de så får ni gärna dela med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts