Jump to content

Stänga av fusk?

Share

Recommended Posts

Jag hade tänkt klara hela spelet utan o fuska men när jag körde bil så stod det cheat activated uppe i hörnet, så jag hade alltså råkat trycka in ett.. hmm ingen aning hur de har gått till men. och jag vet inte vad det är för fusk heller för jag märker ingen skillnad. Men när jag sparar så står det att de är ett fusk aktiverat. :mellow:^_^ Kan man på något sätt stänga av alla fusk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått samma fel på PCversionen en gång. Jag körde bilskolan, och när jag kört den länge, så helt plötsigt när jag bara körde övningarna(alltså gas, broms, vänster, höger enbart.) så hör man fuskljudet och så står det "Cheat activated". Och jag såg vad fusket gjorde, klockan gick hur fort som helst, från morgon till kväll på kanske 30 sekunder. Jag sparade ändå och det hade slutat när jag loadat spelet igen. Men det står ändå att jag fuskat en gång. Tråkigt som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. det kanske har slutat för mig också för jag har inte märkt att de har hänt nånting. Men dåligt iaf att ett fusk kommer automatiskt och så står den där jävla texten varje gång man sparar :mellow:

Borde väll finnas nått man kan skriva in så alla fusk försvinner? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. det kanske har slutat för mig också för jag har inte märkt att de har hänt nånting. Men dåligt iaf att ett fusk kommer automatiskt och så står den där jävla texten varje gång man sparar :mellow:

Borde väll finnas nått man kan skriva in så alla fusk försvinner? ^_^

Försök att ta reda på vilket fusk ni slaigt in, gå sedan in nånstans å kolla vilket fusket är. skriv det igen å de avaktiveras :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt klara hela spelet utan o fuska men när jag körde bil så stod det cheat activated uppe i hörnet, så jag hade alltså råkat trycka in ett.. hmm ingen aning hur de har gått till men.  och jag vet inte vad det är för fusk heller för jag märker ingen skillnad. Men när jag sparar så står det att de är ett fusk aktiverat.  :teehee:;)  Kan man på något sätt stänga av alla fusk?

Hehe, samma sak hände mig en gång. Jag hade gjort något långt uppdrag och blev tvungen att göra om det :wub:

Typiskt Rockstar att lägga in fusk bland styrknapparna och sen förstöra våra stats :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor