GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Du kan ju annars skaffa razern med 2000dpi eller vad det är. Ädet: 2100 tydligen, http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=...915082111965106 Edditt igen: Lol det står att det är en kulmus. Första kulmusen med 2100dpi jag har sett. Redigerad 28 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men den var ful plasma razern e mkt snyggare ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du kan ju annars skaffa razern med 2000dpi eller vad det är. Ädet: 2100 tydligen, http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=...915082111965106 "Precis som sin föregångare är även detta en kulmus. " Stu-ri ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Japp väldigt konstigt, prova att skicka iväg ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Japp väldigt konstigt, prova att skicka iväg ett mail. Äh orka, jag håller mig till dom nyare versionerna. Diamonback for teh win (som alla brukar säga nowadays) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) .noo.. köp logitech Mx118 den har jag och älskar.. Logitech for teh win! btw.. om du ska köpa en musmatta.. köp en steelpad eller beställ en Icemat.. visa gärna bild på settet du köpte.. I den här topicen såklart ! Redigerad 29 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Eller så köper du den bästa musmattan(enlgt mig) Q-PAD® Gamer LowSense™ om du har mycket plats på skrivbordet d.vs. Format: 40,5x28,5cm Tjocklek: 4 mm Tjockleken har faktiskt välldigt stor betydelse, innan körde jag med en Q-PAD som hade 1,5 i tjocklek, Och den musmattan holler sej inte precis på plats.+ att om det hamnar te.x smulor under Q-PADEN så känner man det (dv.s det blir små "Gupp" i musmattan) Så om du ska köpa en Q-PAD köp den största. Dom finns i olika färger så jag tycker att du ska köpa den blåa ( Så att den matchar Razern ) Redigerad 29 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) En sån ska jag köpa ska köpa ett paket med musmatta, mus o headset .. Q-PAD Gamer Low Sense - AIM Blue + Razer Diamondback Plasma + Hyperglides v2 och KOSS SB45 headset Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Eller så vill jag inte kasta ner 10000 kr på en musmatta och köper en Steelpad Redigerad 29 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Q-PAD kostar 359 med frakt på http://maxfps.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mmh, det e där jag köper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mmh, det e där jag köper Men samtidigt kan man ju hitta bättre priser på http://pricerunner.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Använder Razer den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har beställt Razer Magma nu, får den om ett par dagar. Vi köper genom mams och paps kontor eftersom det blir svinmycket billigare och dom hade inte Plasma LE. Men vafan, det är bara ett chassi. Musmatta köper jag i nån affär. Läääängtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hehe Jag ska vänta tills plasman kommer Den e mkt snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vet du vilken musmatta du ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Aa, q pad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Undrar också vilken musmatta jag ska köpa.. blir det så stor skillnad mot att köra på bordet? Men nu är Razern min iaf, denna blev det: http://lib1.store.vip.sc5.yahoo.com/lib/xoxide/razer-diamondback-red-2.jpg Min, kass kamera: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Har lirat med både en mx510 och en razer, 510:an satt bra i handen men razern satt som gjuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts