The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tänkte dra och köpa Razer Diamonback i morgon, Plasma-grejen kanske. Är det nån som har den och kan ge mig feedback. Om det inte blir den, vilken tycker ni jag ska välja? Razer: http://www.datorbutiken.com/se/pics/big/razdbplasma.jpg Den här brukar vara rätt poppis bland gamers också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Razer lätt! Annars IE 3.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Redigerad 28 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .har själv Logitech MX510...riktigt skön, ett av dom bättre köpen i mitt patetiska liv... Rekommenderas varmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Specs för MX:an #Rörelseupplösning 800dpi # Högklassig optisk mus i proffsdesign - form och avancerade funktioner i skön förening. # Den optiska MX-motorn läser nu av 5,8 megapixel i sekunden, vilket ger blixtsnabba reaktioner även på de snabbaste av musrörelser. # Särskilda speldrivrutiner och inställningar för spelidentifiering gör det möjligt att programmera knappar i spel. # Cruise Control-funktion för effektiv genombläddring av långa dokument och webbsidor. # Den reflekterande ytfinishen ger ett slående och variationsrikt färgspektrum. Specs för Razer:n # Optical engine powered by kärna precision # 1600 dpi, twice that of conventional high performance sensors # High speed motion detection, up to 40ips and 15g # Frame rate over 6400 frames per second (5.8 megapixels per second) # 16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice # Always On Mode – the optical sensor never powers down - provides instantaneous response at all times during gameplay # Buttons – 7 physical buttons optimized for gaming response and independently programmable # Ultra large non-slip mouse buttons, tactile response design # Non-slip side rails and new ergonomic ambidextrous design # Zero acoustic Teflon feet for smooth motion over any surface # Gold plated USB connector for maximum conductivity # Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height # 7 foot, lightweight, non-tangle cord # Award winning Razer drivers featuring On-the-Fly sensitivity adjustment Jag tycker Razer:n verkar snäppet vassare. Speciellt dpi:n som ligger på 1600 mot MX:ans 800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Specs för MX:an Men den handlar om känsla åxå. vilken som är skönast i handen å så. inte bara inehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Razer är den ultimata gaming-musen precis och snygg MX510 är en riktig klassiker. en favorit bland äldre spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Föredrar Logitechs möss, om jag skulle köpa en ny skulle det bli en MX518 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vet egentligen inte hur Razer är, men den ser mycket lägre ut än MX:an...tycker själv att dom ska vara rätt stora och höga...som det stog på webhallen: Bekvämt, skulpterat grepp så att man inte tappar taget när det verkligen hettar till. Hände faktiskt att jag kastade iväg dom mindre mössen jag hade förrut, rätt i väggen, när ja tex skulle kolla bakom mig snabbt i cs...polarna fick sig iaf ett gott skratt när dom förstog varför jag stog stilla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag ska nog ta Razern i alla fall. Sen kommer vi till musmatta, vilken är det som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag ska nog ta Razern i alla fall. Sen kommer vi till musmatta, vilken är det som gäller? Musmatta schnuskatta. ingen betydelse min polare trodde han va fett gamer när han köpte en Sync eller va de heter. mnga har vanliga sketna för 10 spänn. jag har en egen med min katt på skitbra //köp inte razern. köp den andra. mycke skönare när du är ute å surfar Redigerad 28 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Musmatta schnuskatta. ingen betydelse min polare trodde han va fett gamer när han köpte en Sync eller va de heter. mnga har vanliga sketna för 10 spänn. jag har en egen med min katt på skitbra //köp inte razern. köp den andra. mycke skönare när du är ute å surfar Har du provat den Razern? Det verkar liksom vara The Allmighty Millenium Gaming Mouse. Musmatta spelar en jäkla roll. Om man har en taskig musmatta spelar det ingen roll hur många dpi musen har. Redigerad 28 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag ska skaffa en razer, alla mina polare har en sån o jag älskar o lira me den ;D själv kör jag med kul mus hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag ska skaffa en razer, alla mina polare har en sån o jag älskar o lira me den ;D själv kör jag med kul mus hemma En kul mus? Typ Musse Pigg då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En kul mus? Typ Musse Pigg då eller? Kulmus. med en kula. inte laser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nee, du vet en mus med en sån kula ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nee, du vet en mus med en sån kula ? Jepp jag vet, kör också en sån för tillfället. Fan va jag hatar den musen. Min andra, relativt bra kulmus paja helt plötsligt så nu kör jag med en jävla retromus. Se bilder ffs: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Använder en liknande mus.. fast inte lika kantig o den har 2 scroll-"knappar" o en knapp på sidan .. inte så liknande då men ändå xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Använder en liknande mus.. fast inte lika kantig o den har 2 scroll-"knappar" o en knapp på sidan .. inte så liknande då men ändå xD Ja det värsta är fan att den saknar scroll. Det går knappt att surfa utan scroll. Tänk vilket jävla uppköp med Razern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Haha ok det e jobbigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts