Green_Goblin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 When i mod a white tshirt blir armarna black! Do you know how i fix the fel? Nej, men när jag moddar en vit-tshirt så blir armarna svarta! Vet ni vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du har antagligen målat över hans armar i texturen.. öppna orginalet och kolla vart hans armar är och jämför med din moddade version.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 When i mod a white tshirt blir armarna black! Do you know how i fix the fel? Nej, men när jag moddar en vit-tshirt så blir armarna svarta! Vet ni vad felet är? Är det en thsirt kan man måla var faan man vill. vad använder du för prog??? blev alltid fel i IMGtools för mig, testa IRipper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts