Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Såg ni det ikväll? Vad tyckte ni? Jag tycker att det är asbra, väldigt genomtänkt och inte alltför CSI:aktigt även om jag gillar det också. Det var lite skumt men det var väldigt spännande, vad tyckte ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Detta avsnittet var fördjävligt. Hade sett fram emot sommaravsnitten i denna vanligtvis superba engelska deckaren men detta var rena häxeriet. Två homosexuella prästar eldas upp, sedan en pappa och Scotts nyfunna kärlek.Helt plöstligt, när en läkare försöker dö 'värdigt' med sin patient (ha samlag samtidigt som dom båda förgiftas - dödas) så kommer polisen in. Strax därefter rusar patientens dotter in och ber om ursäkt. Avsnittet gick för snabbt och hade en dålig story, är nästa avsnitt på samma låga klass går väll ännu en bra deckare sitt slut tillmötes, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Detta avsnittet var fördjävligt. Hade sett fram emot sommaravsnitten i denna vanligtvis superba engelska deckaren men detta var rena häxeriet. Avsnittet gick för snabbt och hade en dålig story, är nästa avsnitt på samma låga klass går väll ännu en bra deckare sitt slut tillmötes, tyvärr. Jag tyckte om att det inte var så himla stelt, jag gillade avsnittet riktigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Satan. har det börjat gå igen. typ den bästa serien i världen (efter csi) såg typ hela förra säsången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mot dom riktigt bra avsnitten har inte det här en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har sett på några avsnitt för några år sen. Faktiskt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 det är så där men det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De suger de e så.. dåligt... CSI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tjao, det duger i alla fall...finns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag såg det sista och tyckte det sög. Inget konstigt än. MEN min mamma och pappa tyckte det sög. Mamma sa att det är roligare att bada hunden i badkaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker faktiskt att det är ett riktigt bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag tycker faktiskt att det är ett riktigt bra program. Jo Morden i Midsomer äger, men senaste avsnittet var ett lågvattenmärke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har alltid föjlt morden i midsomer! Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den byn är lite annorlunda. Det är en liten trevlig by men jag fattar inte varför man vill bo där, hälften av invånarna är mördare och den andra hälften offer. Och sen så verka alla vara släkt med alla på ett eller annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Den byn är lite annorlunda. Det är en liten trevlig by men jag fattar inte varför man vill bo där, hälften av invånarna är mördare och den andra hälften offer. Och sen så verka alla vara släkt med alla på ett eller annat sätt Det är ingen by, det är ett grevskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har alltid föjlt morden i midsomer! Skitbra! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts