Mad-Wille Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur gör man på flygskol uppdraget "parachute onto target" för att få guld?? Jag får bara silver =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur gör man på flygskol uppdraget "parachute onto target" för att få guld?? Jag får bara silver =( Komma dit innan 56 sekunder har jag för mig, och man måste landa i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Fäll ut falskärmen så sent som möjligt och försök pricka mitten edit: Damn you GTAPimp!! Redigerad 28 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) OFFTOPIC: Oj jävlar, GTAPimp svarade en minut snabbare. EDIT: Menar minut. Redigerad 28 juni, 2005 av Pimpalicious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) OFFTOPIC: Oj jävlar, GTAPimp svarade en sekund snabbare. *Gone* Redigerad 28 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag klarar det ändå inte. Kan ni skriva vilken tid ni öppnade den? Ska man hålla in w i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag klarar det ändå inte. Kan ni skriva vilken tid ni öppnade den? Ska man hålla in w i början? Öppnade den bara sen.. höll inte tid på klockan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Det är nästan omöjligt. Vill någon hjälpa mig om jag skickar save fil. EDIT: Här är den om någon vill hjälp mig. GTASAsf1.b Redigerad 28 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Det är nästan omöjligt. Vill någon hjälpa mig om jag skickar save fil. EDIT: Här är den om någon vill hjälp mig. Ok.. jag ska prova.. edit: Sådär ja.. GTASAsf1.b Redigerad 28 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts