_thule_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Finns det nåt sätt att ta sig förbi första uppdraget med CV (CJs systers kille)? Där man ska köra street-race med lowriders, hatar street-race uppdrag, och just det här är det enda uppdraget som finns på kartan. Eller om det finns någon som tycker det är jättekul med street-races som vill köra? finns en lowrider i garaget. Redigerad 29 juni, 2005 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det nåt sätt att ta sig förbi första uppdraget med CV (CJs systers kille)? Där man ska köra street-race med lowriders, hatar street-race uppdrag, och just det här är det enda uppdraget som finns på kartan. Eller om det finns någon som tycker det är jättekul med street-races som vill köra? finns en lowrider i garaget. Jag har fixat det, men jag råkade spränga din lowrider Det gör väl inget?? GTASAsf6.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Lever du?? EDIT: Oj dubbelpost.... Redigerad 28 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har fixat det, men jag råkade spränga din lowrider Det gör väl inget?? Gör absolut inget, hatade den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gör absolut inget, hatade den ändå Känns det inte konstigt att köra på en okänd persons sperning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Känns det inte konstigt att köra på en okänd persons sperning? Det var ju bara ett uppdrag föresten; Tack -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Känns det inte konstigt att köra på en okänd persons sperning? Jag har juh bara spelat ett mission som han var stuck med Jag har inte gjort nåt illa med savefilen ' EDIT: BTW Varsågod _thule_ Redigerad 28 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur många street-races är det man måste göra? Irriterande också att man måste göra dom för att komma vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hur många street-races är det man måste göra? Irriterande också att man måste göra dom för att komma vidare Det e bara 3 Eller 1 street race och 2 countryside race så du har inga street race kvar Redigerad 29 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Countryside race är lika tråkiga finns det nån bra bil till dom? fick inte använda vilka som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hoppas det inte finns fler bilrace senare, aja, klarade första racet, men andra är värre, bättre motståndare och usel bil, den glider ju hela tiden. Kanske finns nån mer som gillar racen och vill göra om uppdraget? Redigerad 30 juni, 2005 av _thule_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Är det någon som försöker hjälpa? ser att en laddat ner, bara för att titta eller klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Countryside race är lika tråkiga finns det nån bra bil till dom? fick inte använda vilka som helst. Till det första så använde jag Buffalo,som man kan få med Catalinas! Man far iväg och vinner med sådär 5min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Till det första så använde jag Buffalo,som man kan få med Catalinas! Man far iväg och vinner med sådär 5min! Har klarat första, men på andra får man ju en dålig bil. Ingen som gillar att köra racen som vill spela? går inte att komma vidare utan att klara dom loppen, enda uppdragen som finns på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag skulle gärna hjälpa er med "farwell my love" men jag har tyvär spelet på PS2 :'( Jag klarade föresten uppdragen nyss En bra taktik är att vara galen när du inte ligger 1a sen när du är 1a då tar du det lungt och försiktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Man ska bara ta det lungt i alla race så att man antingen är bakom eller före de andra, så slipper man kracha runt. Jag tycker racen är det roligaste, klarar alla på typ 1:a försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det e bara 3 Eller 1 street race och 2 countryside race så du har inga street race kvar Det är ju *SPOILER* en i desert också, fast då kör man med Monster Truck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varför kör du inte racen själv? De är ju långt ifrån svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag kmr ihåg att jag tyckte det var svårt att köra racen på ps2 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts