-NightHawk- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag är inte klar än men på 3 dagar har jag kommit till Las Venturas... Redigerad 28 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har fått starta om 2 ggr o första gången kom ja till las venturas....(innan ja starta om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Morronfrilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har fått starta om 2 ggr o första gången kom ja till las venturas....(innan ja starta om) Varför bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Första gången på PS2 var det väl 8 dagar ungefär. På PC tog det några fler dagar. Men det var inte lika roligt eftersom man kunde redan storyn sen PS2:an. Redigerad 28 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 @dulle: Varför postar du alltid bilder som inte har någonting med topicen att göra? finns en topic som heter San Andreas Screenhots eller nått sånt ontopic: har inte klarat ut den än. spelar inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 2 dagar. Men då hade jag råkat spara över en fil som jag kommit jätte långt på så jag kunde dom flesta uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tog mig 4 månader att klara storyn. Sen efter det fick jag en sparfil av en polare, har bara ostronen kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lite mer än en vecka tror jag, försöker att inte spela så mycket på sommarlovet men det är så förbannat svårt att slita sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) 17 dagar. Fast jag har inte gjort uppdrag hela tiden utan har utforskat mycket. Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 14 dagar.... Kan klara det mycket snabbare.... Tror jag. Ska få närmare 100% innan jag börjar på en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts