bens Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 skulle sitta fint med tips och annat om hur jag ska klara ``exchange´´uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) Jag klarade Exchange på andra försöket, jag tog pistolen från gubben man slår ner på columbian mansion och åkte direkt till dammen med bilen jag parkerat utanför. Vid första vägspärren sköt jag de tre columbianerna och tog deras AK47:or. Jag snodde en av Cartel Cruiserna och körde ner till slutet av backen där snipern finns och sniprade 5 columbianer. Jag fortsatte och dödade dem som överlevt med AK47. Nu fick jag även en M16 som jag använde för att döda resten av columbianerna, till sist sprang jag upp på byggnaden där Maria står och dödade de sista columbianerna. Jag tog Rocket launchern på plattformen och sköt ner helikoptern! Jag tycker att S.A.M var mycket svårare än The Exchange. Redigerad 5 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Innan jag åkte till dammen tog jag mig ner till min Hideout och hämtade lite vapen jag hade där...Det underlättade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Innan jag åkte till dammen tog jag mig ner till min Hideout och hämtade lite vapen jag hade där...Det underlättade... Jag tycker det känns mer som en utmaning om man börjar om med bara pistolen istället för att komma med ett helt vapenföråd från hideoutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Hmm...Det gör det kanske. ska testa att göra The Exchange så som du sa på min nya sparning. Men innan ska jag göra A Ride in the park som jag inte klarat ännu...Jag vill inte att min sparning heter A Ride In the Park när jag klarat spelet den ska heta The Exchange! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 sådär ja då var det fixxat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts