DimpZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Unique Jumps found 9 out of 70 Unique Jumps done 5 out of 70 Testa att göra alla EDIT: Sida tre Redigerad 29 juni, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Unique Jumps found 9 out of 70 Unique Jumps done 5 out of 70 Testa att göra alla Krävs inte för 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har kommit lika långt nu och vet inte vad jag inte gjort !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tänk om ni glömt göra storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle inte tro att jag missat nåt Men kanske borde testa att göra lite inbrott .. vart finns vanen man behöver ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Skulle inte tro att jag missat nåt Men kanske borde testa att göra lite inbrott .. vart finns vanen man behöver ?:"> Vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 En VAN som i SKÅPBIL ! förresten hittade jag den och klarade burglar mission.. DET DÖG INTE FÖR ATT FÅ 100% !!! HJÄLP ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har nu fått 100% !!! Jag hade missat att klara pimping mission. i stats stod det att jag var lvl 10 pimp men jag hade inget minne av att jag faktiskt klarat lvl 10. jag testade och när jag klarat lvl 10 så hade jag 100% !!! jag hade också 99.47% innan... startaren till tråden kanske också missat pimping eller typ vigilante eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Lägg upp din save fil....så fixar jag det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har nu fått 100% !!! Jag hade missat att klara pimping mission. i stats stod det att jag var lvl 10 pimp men jag hade inget minne av att jag faktiskt klarat lvl 10. jag testade och när jag klarat lvl 10 så hade jag 100% !!! jag hade också 99.47% innan... startaren till tråden kanske också missat pimping eller typ vigilante eller liknande? Joo kanske borde testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Joo kanske borde testa Det stog att du hade klarat 10 levels på Pimping på dina stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det stog att du hade klarat 10 levels på Pimping på dina stats. Joo men dom andra "bil uppdragen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Men fan vad irreterad jag blir på den här skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Äntligen!! 100% hade glömt få sin flickväns kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du har lyckats din lilla kebab F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du har lyckats din lilla kebab F*N Ooo yeah!! (host)bränna tennis nät(host) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts