AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du behöver inte ha 100% på alla flickvänner Jag vet vet nån hur mycket man måste ha på kick start? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vet vet nån hur mycket man måste ha på kick start? Över 25 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Över 25 tror jag. Okej.. va synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Snälla kan nån hjälpa? min save fil:GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag fattar inte vad jag inte har gjort... :'( jag har en grej att göra från 100% Är det nån som kan hjälpa mig plz??? här är min STATS edit: gjort som det står här Om du har fuskat, så klarar du ingeting. du måste ha hitman och fullt i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om du har fuskat, så klarar du ingeting. du måste ha hitman och fullt i allt Nee måste man? står inget i guiden om de... edit: har inte fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om du har fuskat, så klarar du ingeting. du måste ha hitman och fullt i allt Tror du man måste ha Hitman i alla vapen för att få 100%. Det är fel. Du är ute och cyklar nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tror du man måste ha Hitman i alla vapen för att få 100%. Det är fel. Du är ute och cyklar nånstans. Kan du säga vad jag har missat plz Redigerad 29 juni, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan du säga vad jag har missat plz Hur ska jag veta det. Jag tryckte på din savefil men jagh ar inte GTA SA till PC bara till PS2. Kan du inte lägga upp dina stats på nån sida som andra gjorde förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Hur ska jag veta det. Jag tryckte på din savefil men jagh ar inte GTA SA till PC bara till PS2. Kan du inte lägga upp dina stats på nån sida som andra gjorde förut? Här är min stats stats.html Redigerad 29 juni, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Här är min stats Har du kommit över 10 000$ gränsen i Burglary uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du kommit över 10 000$ gränsen i Burglary uppdraget?? Nej man behöver inte det står det på alla guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej man behöver inte det står det på alla guider Men jag tror man ska ha det. Om jag skulle vara dig så skulle jag pröva iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men jag tror man ska ha det. Om jag skulle vara dig så skulle jag pröva iaf. Joo kanske det men min kompis har hundra och han har inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Joo kanske det men min kompis har hundra och han har inte de Men jag tycker iaf att du sk pröva. När du har prövat och fortfarande har 99.47% får du straffa mig hårt. Men jag tycker du ska pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men jag tycker iaf att du sk pröva. När du har prövat och fortfarande har 99.47% får du straffa mig hårt. Men jag tycker du ska pröva. Men löl kommer bli synd om dig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Men löl kommer bli synd om dig du Men man måste ju pröva, för det känns som att du har klarat allt. Vill du ha 100? I guiden som bla finns på GTAsajtens alla nyheter står det på Burglaries: Mission Completion Level: Reach 10 000$ from stolen goods. Redigerad 29 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men man måste ju pröva, för det känns som att du har klarat allt. Vill du ha 100? I guiden som bla finns på GTAsajtens alla nyheter står det på Burglaries: Mission Completion Level: Reach 10 000$ from stolen goods. Lite konstig ju tycker du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du verkligen gjort Ammunation challenge? Har du verkligen gjort Valet grejen i san fierro? har du gjort Mount Chiliad Challenge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du verkligen gjort Ammunation challenge? Har du verkligen gjort Valet grejen i san fierro? har du gjort Mount Chiliad Challenge? Japp japp japp tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts