xstreem Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vill hitta ett spel jag spelade för sådär 7 år sedan... Det var troligen från det sena 80-talet eller tidiga 90-talet. Man spelar Amerikansk Fotboll, man kan döda varrandra, slita av/slå av huvuden och använda dom som boll, ganska barbariskt. Spelet var i 2D, INTE plattformspel! Det liksom att om man tryckte upp så hoppade man inte, utan man spräng uppåt banan. (se bild) Bilden ska bara visa hur banan såg ut... Inte om hur gubbarna såg ut eller så... Hoppas någon kan hjälpa mig. Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan det vara Dodgeball??? Har för mig att man ska döda sin motståndare genom att kasta bollar på dem... Men Amerikansk fotboll?, Nää! Ett tips i alla fall om du gillar såna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan det vara Dodgeball??? Har för mig att man ska döda sin motståndare genom att kasta bollar på dem... Men Amerikansk fotboll?, Nää! Ett tips i alla fall om du gillar såna spel Nej, inte dodgeball, man är typ vikingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vill hitta ett spel jag spelade för sådär 7 år sedan... Det var troligen från det sena 80-talet eller tidiga 90-talet. Man spelar Amerikansk Fotboll, man kan döda varrandra, slita av/slå av huvuden och använda dom som boll, ganska barbariskt. Spelet var i 2D, INTE plattformspel! Det liksom att om man tryckte upp så hoppade man inte, utan man spräng uppåt banan. (se bild) Bilden ska bara visa hur banan såg ut... Inte om hur gubbarna såg ut eller så... Hoppas någon kan hjälpa mig. Tack i förhand! Ahh det har jag till en emulator till playstation 1,men jag är för lat för att koppla in mitt playstation 1 och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ahh det har jag till en emulator till playstation 1,men jag är för lat för att koppla in mitt playstation 1 och kolla Nääääj kom igen, vill också veta vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Verkar grymt, vill också veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fan hittar det inte, Får kolla där nere (i huset) sen om jag lagt det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu hittade jag det! Brutal Sports Football heter det!! Nu ska jag bara *host* köpa *host* det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Haah, Det verkar ju grymt ju! http://members.aol.com/atarijag/shots/bsf2.jpg Har du spelat det än? Är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ähum.. Köpte det nyss också Ska spela det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts