Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 15, hur gammal är du 11? ha ha.. Ärligt. Ni känner inte mig. Alla måste få tycka olika utan att få "hela gtasajten" på sig.. Ni är ju ett jävla pack allihopa. pfft. 13. Jag har inte klagat på din åsikt heller,jag känner inte dig...nej! Du känner inte mig heller. Du får hela gtasajten på dig för att du antingen driver eller förolämpar folk. Det är ju du som börjar hacka på folks åsikter,vad jag har sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Och nu börjat du hacka på mina åsikter.. Ville du något eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "Du är dum" "Nej, du är dum" "Du är en idiot" "Nej, du är en idiot." Bah, sluta bråka för fan. Tycker den här topicen har spelat ut sin roll. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts