Ebeeto Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VEM HADE RÄTT! HAHAHAHAHHAHA åt ebeeto http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,665991,00.html Jo, visst hade jag fel och blev ägd. Men inte av dig. Med tanke på ditt utfall på Cortez så är du ju ändå så otroligt ägd av hela mänskligheten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blev jag ägd av cortez? hahaha. han hade ju också fel. Sen att ni "som har fel i allt ni tror" bildar en grupp är inte mitt problem. ha ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Blev jag ägd av cortez? hahaha. han hade ju också fel. Sen att ni "som har fel i allt ni tror" bildar en grupp är inte mitt problem. ha ha Jag måste faktiskt säga att du är en av de mest omogna personerna jag någonsin sett.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Synd bara att du aldrig sett mig. right? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG EDIT: Oj.. glömde skriva varför jag skrev OMGx13. Så jag gör om det hela: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Finns det verkligen folk som kollar på Allsång på skansen!?!? OMFG. Redigerad 29 juni, 2005 av jaeger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Synd bara att du aldrig sett mig. right? Gå till wiee.net din lyckade hemsida ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG EDIT: Oj.. glömde skriva varför jag skrev OMGx13. Så jag gör om det hela: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Finns det verkligen folk som kollar på Allsång på skansen!?!? OMFG. ...sånt måste nog räknas till spam... Och alla andra, spelar roll om man har fel eller ej! det var en kul grej som nån var schysst och tippsade om! Sluta hacka på varann som kycklingar nu! Det spårar bara ur och man riskerar låsta trådar och varningar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG EDIT: Oj.. glömde skriva varför jag skrev OMGx13. Så jag gör om det hela: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Finns det verkligen folk som kollar på Allsång på skansen!?!? OMFG. .mm! Allsång på skansen suger ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 .mm! Allsång på skansen suger ju! Utom när Robert Gustavsson är med! Fast han var väl bara med på Berghagens tid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG EDIT: Oj.. glömde skriva varför jag skrev OMGx13. Så jag gör om det hela: OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Finns det verkligen folk som kollar på Allsång på skansen!?!? OMFG. OMG detta är inte CS-världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gå till wiee.net din lyckade hemsida ! Banta! Så är din lycka gjord. eller nått. Ska jag räkna upp dina typ 4 sidor som gick åt skogen också eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öj, lugna ner er grabbar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öj, lugna ner er grabbar! Varför? Det roliga har ju precis börjat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Banta! Så är din lycka gjord. eller nått. Ska jag räkna upp dina typ 4 sidor som gick åt skogen också eller? Vinnecool har rätt! Skam på dig nix pix! Hur gammal e du egentligen? Redigerad 29 juni, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Niiiiii treeeee eee flickorna i småland ni e flickorna i byn... Ni måste ha någonting i hyn.. Näe men allvarligt. Nix är ju tillochmed värre än MetoC eller vad han hette.. Och jag såg det och tyvärr såg det allvarligt fakat ut. Eftersom att Anders lät dom prata så mycket i början. Och nu funderar jag på att trycka på report så att den här spam-topicen låses... Hmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tittade i fem minuter på det, och det var just när frieriet hände. Först trodde jag att det var på riktigt, men sen fattade jag att det var fake. Annars hatar jag Allsång på Skansen, börjar med att sjunga "Stockholm i mitt hjärta", hatar det. Men när Robert Gustavson är där så är det bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vinnecool har rätt! Skam på dig nix pix! Hur gammal e du egentligen? 15, hur gammal är du 11? ha ha.. Ärligt. Ni känner inte mig. Alla måste få tycka olika utan att få "hela gtasajten" på sig.. Ni är ju ett jävla pack allihopa. pfft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 15, hur gammal är du 11? ha ha.. Ärligt. Ni känner inte mig. Alla måste få tycka olika utan att få "hela gtasajten" på sig.. Ni är ju ett jävla pack allihopa. pfft. Jag är på din sida nixxi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kolla här... jag hittade inspelningen av allsången men jag vet ej om det är rätt för jag har 56 KBIT´s modem och det går för sakta för att spela upp video från nätet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Kolla här... jag hittade inspelningen av allsången men jag vet ej om det är rätt för jag har 56 KBIT´s modem och det går för sakta för att spela upp video från nätet 1. Du har ingen länk 2. Det är fake, det finns en artikel om det längre upp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts