Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och du har alltid automatiskt rätt, och han fel, bara för att det "inte finns några bevis" på att han är död? För guds skulls, ta och väx ifrån dina ologiska teorier. Jag säger vad jag tror på, jag har aldrig tvingat honom att tro som jag gör. Det var han som drog upp det. Varför skulle jag växa ifrån nåt? Det är bara svaga som glömmer saker. Uhm, växa upp vid 16? Jag är barn och du är också det, och babblar om att växa upp... Snacka om konstig värld... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Thug life mannen! y0 y0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Thug life mannen! y0 y0 .varför? så jävla meningslöst...kanske denna post oxå, men något vettigare än din... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag har det inspelat, ska kolla på det imorrn! Dessutom var min kusin där och kollade, det lär ha vart roligt! Redigerad 28 juni, 2005 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Thug life mannen! y0 y0 Ge dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hörru Kalan ingen möjlighet att du kan lägga upp det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Tror Kalan sitter på modem. Här är en liknande grej annars http://www.the1109.com/upload/MOVIES/half_time_bomb.wmv Hittade den i en tråd på flashback där dom också diskuterar detta http://forum.flashback.info/scandinavia/sh...ad.php?t=221797. Redigerad 28 juni, 2005 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tror Kalan sitter på modem. Här är en liknande grej annars http://www.the1109.com/upload/MOVIES/half_time_bomb.wmv HAhAHAhA fast de verkade inte lika kul. det hade varit roligare om hon sa "no" å inte bara sprang iväg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hittade den i en tråd på flashback där dom också diskuterar detta http://forum.flashback.info/scandinavia/sh...ad.php?t=221797. Aha, var det praktikanten från Herngren & Ulveson. Jo, då var det såklart fejk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Aha, var det praktikanten från Herngren & Ulveson. Jo, då var det såklart fejk. Jaha var det han. Men han är en förjävla rolig skådis Ulvesson å Herngren var ju fetsköna serien. fett kul när praktikanten gav den där ungen en cykel å skulle ge ett papper men ungen bara cyklade iväg såg inte början av de avnsitten men kul var de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jaha var det han. Men han är en förjävla rolig skådis Ehm...praktikanten var en tjej. Johan Glans vet jag såklart vem det är (från bl.a. Räkfrossa och Kvarteret Skatan). Han är rolig. btw: Johan Glans var manusredaktör i H&U. Redigerad 29 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ehm...praktikanten var en tjej. Johan Glans vet jag såklart vem det är (från bl.a. Räkfrossa och Kvarteret Skatan). Han är rolig. btw: Johan Glans var manusredaktör i H&U. Ajja. hade inte koll på var alla spelade för nått. men bra var det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De va ett skämt.. Glans "friade" på scen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De va ett skämt.. Glans "friade" på scen Ha! Ägda! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 De va ett skämt.. Glans "friade" på scen Mohaha, jag hade rätt. Tji på dig Ebeeto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ohhhh vem hade rätt. Var det inte jag va??? AND GTAPIMPFOOLIFE STRIKES AGAIN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) De va ett skämt.. Glans "friade" på scen Ja det va ju självklart. Om man verkligen såg programet så fatta man att det va på skoj. Edit: Ebeeto. Man kan inte alltid ha rätt Redigerad 29 juni, 2005 av JMC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Undra om Ebeeto vågar visa sej i den här tråden mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VEM HADE RÄTT! HAHAHAHAHHAHA åt ebeeto http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,665991,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Eh, den vart inte så bra då men. istheshit babblade om storleken så fick fixa lite själv.. And here it goes, the most intresting thing in the world! : EBEETO ÄR BAJSET PUNKT NET! Redigerad 29 juni, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts