GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Förövrigt... De står ju inget på aftonbladet.se? ellerhur? Dumbass! Det tar ett tag innan vissa nyheter kommer upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har alltid rätt, Iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har alltid rätt, Iaf. Dröm vidare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ska du säga? Som fortfarande envisas om tupac. hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Låter coolt Själv satt jag och spelade GTA SA (AJ!) när programmet var Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ska du säga? Som fortfarande envisas om tupac. hahaha! Där har vi ett exempel. Du vet att jag har rätt, så du försöker vända det emot mig, och komma bort från ämnet, och slippa bli ägd av mig. Btw, så har du några bevis på att Tupac är död? Nej, det har ingen annan heller. T.o.m. polisen är inte säkra. Visste du kanske att det utlystes en belöning för att hitta Tupac efter han "dött" av polisen? Jaja, men du har i alla fall aldrig rätt. Så det så. Ontopic please. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du har ingent bevis mot att han inte är död heller. Och inget bevis på att detta inte var fejk. Alltså.. haha åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du har ingent bevis mot att han inte är död heller. Och inget bevis på att detta inte var fejk. Alltså.. haha åt dig. Du är korkad. Alltså, haha åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och du är kapsylad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och du är kapsylad? Njä, det ordet finns tyvärr inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Pucko! finns det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Men Nix och Cortez ge er! Vet att du bara försvarar dig Cortez.. men skit i Nix Redigerad 28 juni, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Pucko! finns det? Kolla i ordboken. Dags att du lär dig hantera register. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men, hon skulle väl ha bestämt med dem andra i så fall att hon skulle säga nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men, hon skulle väl ha bestämt med dem andra i så fall att hon skulle säga nej. Man brukar inte planera ett frieri (båda parterna) utan i majoriteten av fallen så överraskar man sin partner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Haha, var det idag det hände? (28 juni) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja, klockan 20.00 svt. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ok, fyfan va tragisk om det skulle vara sant... kollade aftonbladet.se och svt.se men det stog inte nått där ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Där har vi ett exempel. Du vet att jag har rätt, så du försöker vända det emot mig, och komma bort från ämnet, och slippa bli ägd av mig. Btw, så har du några bevis på att Tupac är död? Nej, det har ingen annan heller. T.o.m. polisen är inte säkra. Visste du kanske att det utlystes en belöning för att hitta Tupac efter han "dött" av polisen? Jaja, men du har i alla fall aldrig rätt. Så det så. Ontopic please. Och du har alltid automatiskt rätt, och han fel, bara för att det "inte finns några bevis" på att han är död? För guds skulls, ta och väx ifrån dina ologiska teorier. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om jag hade sett det skulle jag nog kunna uttyda på en gång om det var falskt eller inte, men tji, jag såg det inte. Står ju inget på SVT om att han skulle vara med överhuvudtaget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts