master Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man kan ju bara få Swat Tank på sissta uppdraget..så jag använder "Garage Editor" för att få den man när jag söker på "Swat Tank" så kommer inget..Vad än namnet på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I spelet heter den S.W.A.T bara tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Rinho heter den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Rinho heter den.. Ursäkta men det är militärer som använder den. Inte SWAT team. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Rinho heter den.. Rhinon är inte SWAT-tanken. SWAT-tanken är blå (har för mig att den var blå) också kan man spruta vatten med den. Rhinon däremot är (av vad jag tror, har inte sett den i GTA: San Andreas ännu) grön och sprutar verkligen inte vatten. Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Rhinon är inte SWAT-tanken. SWAT-tanken är blå (har för mig att den var blå) också kan man spruta vatten med den. Rhinon däremot är (av vad jag tror, har inte sett den i GTA: San Andreas ännu) grön och sprutar verkligen inte vatten. Den är ljusbrun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Den är ljusbrun. Rhinon e ljusbrun ja, swat tank e blå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Rhino är inte alls lik, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jo båda är BP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var kan man hitta den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Var kan man hitta den ? På PS2 måste man ha Gameshark och Action Replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts