Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har tänkt på en grej om man gör snälla saker så e Gud snäll mot en men då borde ju djävulen straffa en Och om man gör en dum grej, då blir gud arg och straffar en, medans Djävulen hjälper en En konstig tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vet en sak. Ingen av dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vet en sak. Ingen av dom finns. Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vet en sak. Ingen av dom finns. Jag tror inte på gud eller döden Men endå liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag tror inte på gud eller döden Hepp. tror du inte på döden? så du tror att alla lever förevigt. jasså jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hepp. tror du inte på döden? så du tror att alla lever förevigt. jasså jaha Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad tror ni händer när man dör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad tror ni händer när man dör ? Nånstans där inne står mina tankar... =)(Och en del andras.) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=30315&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nånstans där inne står mina tankar... =)(Och en del andras.) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=30315&st=0 Aha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Efter döden tror jag man kommer upp till Gud som står och pillrar på dina kongelbär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag tror på Gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vet en sak. Ingen av dom finns. Nä, men Jahve finns och Satan( tror jag eller också är han död ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Protestant: Hey, wait a minute. I shouldn't be here, I was a totally strick and devout Protestant. I thought we went to heaven. Hell Director: Yes, well, I'm afraid you are wrong. Soldier: I was a practicing Jehovah's Witness. Hell Director: Uh, you picked the wrong religion as well. Man from Crowd: Well who was right? Who gets in to Heaven? Hell Director: I'm afraid it was the MORmons. Yes, the MORmons were the correct answer. The Damned: Awwww... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag vet en sak. Ingen av dom finns. Det vet du inte allst(allst?), faktum är, att ingen någonsin kommer att veta förrän den personen dör, och det betyder i sin tur att vi aldrig kommer att få reda på svaret. Alltså är det helst meningslöst att filosifera om döden, för man kommer aldrig få något svar. Där har vi förresten en anledning att hoppa framför tåget. Den här topicen borde förresten tas bort, då det redan finns en likadan topic. Redigerad 29 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts