antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Någon som vet om det finns någon plats berningsbilen alltid står på. För typ jag behöver den till en sak Jag har letat efter den vid hamnen i San Fierro för jag har sett den komma körande där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kolla vid flygplatserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Åk på SF's motorväg på väg ut mot landsbygden, åk rakt ändra tills du kommer till något gruvgrejs, ta sats och flyg över dit, där står det en bärgningsbil. Den åker också runt i Desert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej...Du har inte sett att den står med på en såndär karta med fordon på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Åk på SF's motorväg på väg ut mot landsbygden, åk rakt ändra tills du kommer till något gruvgrejs, ta sats och flyg över dit, där står det en bärgningsbil. Den åker också runt i Desert.. Man tackar man tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan man berga bilar med den..isf hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag är inte riktigt säker men jag har för mig att man trycker 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man sänker/höjer kroken med numpad knapparna 8 och 2.. Tror det är så med orginal inställningarna i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan man berga bilar med den..isf hur? Jo,man kan bergabilar med den...Du trycker på uppåtpilen(speciell) så åker kroken neråt sen backar du mot den bil du vil berga så att kroken kmr typ lite under kofångaren sen så är det bara att trycka på neråtpilen... Tips: Om där är en låst bil som man vill öppna så kan man bara ta en bergnings bil och köra in den i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts