themuppa Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tjena jag håller pa att göra en metal cj men har ett problem.. ska försöka göra ett nitarmband men hur ska jag göra de göra om en klocka eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tjena jag håller pa att göra en metal cj men har ett problem.. ska försöka göra ett nitarmband men hur ska jag göra de göra om en klocka eller ? En klocka borde du ersätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men de blir helt knasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men de blir helt knasigt Ja men då har du 2 alternativ : 1. Gör om .dff filen på CJ så att nitbarmadet är mer än bara påmålat på armen. 2. Gör inte något nitarmband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men man kan vell inte mixtra me dff filerna än eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men man kan vell inte mixtra me dff filerna än eller Har inte en aning.. men rätt så omöjligt att göra det iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nedå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nedå Gör en model. Svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gör en model. Svårt? Det fins inte SA dff filter än ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man kan göra moddelerna.. men dock inte lägga in dom i spelet ännu.. Eftersom SA's dff filter inte har släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man kan göra moddelerna.. men dock inte lägga in dom i spelet ännu.. Eftersom SA's dff filter inte har släppts När fan släpps dom?? jag har hört att dom bara finns i zmodeler2 medo det ska kosta 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 zmodeler2 medo det ska kosta 300 Inte i farmors håriga buske Fast När släpps zmodeler2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Inte i farmors håriga buske Fast När släpps zmodeler2 då? Zmodeler2 finns väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Zmodeler2 finns väl redan? Borde inte den finnas på nätet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Inte i farmors håriga buske Fast När släpps zmodeler2 då? Du får visa mig vägen dit kanshe var 3:an eller något, what ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Borde inte den finnas på nätet då? Här är en länk: ZanozaModeler ! Där finns 2an ! EDIT: Länkfel ! :"> Redigerad 29 juni, 2005 av wiNceNt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts