Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Om detta fanns förut? = Hultan bestemmer ödet för denna Poll (eller nån annan mod) Vilket är bäst? Jag tycker: GTA San andreas (Grymt bra) GTA Vice city (Kul kul) GTA 2 (Väldigt kul) GTA1 (rolig men man tröttnar för fort ) GTA London (samma som GTA1 men man tröttnar snabbare) GTA3 (för rått och äckligt (stavling) + att det är tråkigt) //Mateu\\ ------------ Redigerad 28 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om detta fanns förut? = Hultan bestemmer ödet för denna Poll (eller nån annan mod) Vilket är bäst? Jag tycker: GTA San andreas (Grymt bra) GTA Vice city (Kul kul) GTA 2 (Väldigt kul) GTA1 (rolig men man tröttnar för fort ) GTA London (samma som GTA1 men man tröttnar snabbare) GTA3 (för rått och äckligt (stavling) + att det är tråkigt) //Mateu\\ ------------ GTA San Andreas: bäst Vice City:lika bra GTA 3:sådär GTA 1: bättre än GTA 3 GTA 2 :haraldrig spelat inte heller i london eller GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) GTA: Vice City GTA: San Andreas GTA 1 GTA 3 GTA 2 GTA: London - Aldrig spelat Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om detta fanns förut? = Hultan bestemmer ödet för denna Poll (eller nån annan mod) Vilket är bäst? Jag tycker: GTA San andreas (Grymt bra) GTA Vice city (Kul kul) GTA 2 (Väldigt kul) GTA1 (rolig men man tröttnar för fort ) GTA London (samma som GTA1 men man tröttnar snabbare) GTA3 (för rått och äckligt (stavling) + att det är tråkigt) //Mateu\\ ------------ Vice city (grymt bra) San andreas (väldigt kul) III (skit tråkigt men det är iaf 3d) II: (helt ok) I (tråkigt) London (tråkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Alla var jävligt roliga när dom kom.. London var dock inte lika roligt.. Edit: Nullvote Redigerad 28 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Antingen Vice City eller GTA III, tror jag lägger min röst på Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 San andreas, världen är störst. tröttnade fort på de andra GTA för det är så små städer. men hade ändå roligast med vice, men min röst faller på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag gillade verkligen Vice City men San Andreas känns mer genomarbetat och större framförallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts