Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag förstår inte vad som flugigt i DVD/CD Romen på Mammas dator! Den vill inte ta emot någon skiva Musik CD som DVD film, Bränd skiva eller Laglig skiva! Vad är det för fel?? Någon som har nån aning??? (Fattar ingenting i Hjälpavsnittet... ) Så här har den varit länge nu...Det ända som händer när man sätter in en CD är att den slirar lite, Efter det slutar den bara läsa skivan...Jag börjar bli desperat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Kontrollpanelen/system/maskinvara/enhetshanteraren. Sen klickar du på DVD-/CD-rom enheter, väljer din DVD-spelare och kollar så att allt stämmer med inställningarna. Du kan även felsöka DVD-enheten genom att klicka på felsök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Har kollat där redan,Det står där att "Enheten Fungerar Korrekt" Det kan datorn stoppa upp någonstanns....Det är i felsökningen jag inte förstår något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts