CastroX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har problem med att hitta en snapshot. Enligt alla kartor och faqs jag kollat på ska den sista jag söker finns precis vid Hippy Shopper. Är det någon som kan tala om hur jag kan hitta den eller har jag en bugg i mitt spel och behöver installera om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Installera om ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Den finns där, titta mer noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CastroX Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Den finns där, titta mer noga. Hur mer noga ska jag kolla och för att vara mer exakt, var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur mer noga ska jag kolla och för att vara mer exakt, var? Var ett tag sen jag kollade efter dom där(på ps2), men jag tror den vid hippy shopper finns på framsidan(den där som ska föreställa tyg.. kommer inte ihåg vad det där heter) lite högre upp nära själva byggnaden. Ställ dig på vänster sida om framsidan, så att du kan se upp över framsidans del. Öhm, kass förklaring, men har du ingen bild på var den ska vara? Redigerad 28 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men installera om sa jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CastroX Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men installera om sa jag!! Jag ska testa att ställa mig på vänstersidan innan ominstallation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 INSTALLERA OM FFS!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ... http://hem.bredband.net/708145/img.html?&Snapshot&40 Där visas det var den är. Tro mig, du borde inte installera om. Den ska finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CastroX Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ... http://hem.bredband.net/708145/img.html?&Snapshot&40 Där visas det var den är. Tro mig, du borde inte installera om. Den ska finnas där. Den fanns inte som visades på bilden. När jag ställde mig på vänstersidan kunde jag dock se den, fast längre nedåt gatan. Nåväl, problemet löstes och alla snapshots är färdiga. Nu är det bara att låsa upp Las Venturas för att plocka färdigt resten av alla extras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Men ... INSTALLERA OM! Redigerad 28 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Va fan ska han installera om för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men ... INSTALLERA OM! Varning för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varning för spam. Ellerhur han har sagt det 5 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jaja, sorry för spam ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gh0strid3r Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ursäkta för att jag lånar tråden men hur i hela fridens namn skall man veta var man skall hitta dessa snapshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ursäkta för att jag lånar tråden men hur i hela fridens namn skall man veta var man skall hitta dessa snapshots? Man tar hjälp av en karta där samtliga snapshots är utprickade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ursäkta för att jag lånar tråden men hur i hela fridens namn skall man veta var man skall hitta dessa snapshots? Eller så kan du se dom lysa i natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts