RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jo jag kom med precis. Men ang. Revolution så köpte jag en tidning. Om xb360,ps3,rev. Så stod det att en nintendo chef sa att revulotion kommer bara vara 3 gånger bättre än gamecube i prestandarn Plus så kommer det inget resident evil till revulotion heller. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4540...3ae329de9beffe9 Edit: Det står också i tidningen att det utvecklar just nu 160spel till xbox 360. Och det kommer vara ute ca: 25-40 spel när den släpps. Och ett "gäng" spel ute när ps3 släpps Det där med tre ggr kraftfullare var ett rykte som hittades på under E3. Nintendo har själva sagt att det inte är sant. Edit 2: Skäms sony Lol, var det inte du som på förra sidan sa att du inte brydde dig om den bärbara kampen. Du skrev väl "Vad har Nitendo DS med ps3,360 & rev att göra? Jag bryr mig inte skit om PSP bärbara konsoller suger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lol, var det inte du som på förra sidan sa att du inte brydde dig om den bärbara kampen. Du skrev väl "Vad har Nitendo DS med ps3,360 & rev att göra? Jag bryr mig inte skit om PSP bärbara konsoller suger" Jag bryr mig inte om bärbarakonsoller nä men hur Sony beter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det där med tre ggr kraftfullare var ett rykte som hittades på under E3. Nintendo har själva sagt att det inte är sant. Det stämmer (att det är ett ryte altså) och nu säger Nintendo själva att Grafikkortet kan gämföras med det till BoXXen! Det tänker dessutom inte avslöja alltför mycket om sin konsoll föränn PS3 och X-Box2 är helt klara, eftersom Revolution ska vara så revolutionerande bra att de andra konsolltillverkarna skulle ta efter Nintendos ideér. Plus så kommer det inget resident evil till revulotion heller. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4540...3ae329de9beffe9 Edit: Det står också i tidningen att det utvecklar just nu 160spel till xbox 360. Och det kommer vara ute ca: 25-40 spel när den släpps. Och ett "gäng" spel ute när ps3 släpps blink.gif Det står att de inte nämde Rev, men det betyder inte att det inte kommer dit och jag har hört att det ska finnas 50 spel till Rev. vid Releasen vara 9 från Nintendo! Dock har jag inte käla till detta, då det är en som jobbar med spelutveckling som sagt det! Redigerad 20 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det stämmer (att det är ett ryte altså) och nu säger Nintendo själva att Grafikkortet kan gämföras med det till BoXXen! Det tänker dessutom inte avslöja alltför mycket om sin konsoll föränn PS3 och X-Box2 är helt klara, eftersom Revolution ska vara så revolutionerande bra att de andra konsolltillverkarna skulle ta efter Nintendos ideér. Dom vore rätt så osmarta att ge ut info om hur kraftfull den är eftersom den inte ska vara lika kraftfull som dom andra två (nintendos egna ord, de ska satsa mer på funktioner). Då kommer alla säga att den är svag m.m. Om de därimot visar upp ett snyggt och bra spel så kan folk se att även den är bra. Det ryktas att den ska ha 4st 2,4 eller 2,5 GHz kärnor, vilket skulle ge den möjlighet att göra mer saker än 360 samtidigt, fast inte lika krävande. Och sen skulle den kanske ha dubbla grafikkort, som skulle kunna mätas med RSX (PS3s grafikort) och Xenon (360s grafikkort). Alla tre grafikkort ska vara über-bra. RSX ska arbeta med Cell på något sätt som gör den jättebra. Xenon ska visst vara uppbyggt på något nytt sätt och Rev ska som sagt ha dubbla kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom vore rätt så osmarta att ge ut info om hur kraftfull den är eftersom den inte ska vara lika kraftfull som dom andra två (nintendos egna ord, de ska satsa mer på funktioner). Då kommer alla säga att den är svag m.m. Om de därimot visar upp ett snyggt och bra spel så kan folk se att även den är bra. Det ryktas att den ska ha 4st 2,4 eller 2,5 GHz kärnor, vilket skulle ge den möjlighet att göra mer saker än 360 samtidigt, fast inte lika krävande. Och sen skulle den kanske ha dubbla grafikkort, som skulle kunna mätas med RSX (PS3s grafikort) och Xenon (360s grafikkort). Alla tre grafikkort ska vara über-bra. RSX ska arbeta med Cell på något sätt som gör den jättebra. Xenon ska visst vara uppbyggt på något nytt sätt och Rev ska som sagt ha dubbla kort. Jo det ska bli intressant o se vilket som är bäst. Men det har inte släppts mycket info om revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 --> <--- Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 --> <--- Lol Vad e de roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du trycker på den heliga smilien kan du se att vi två (speciellt du) skrivit överlägset mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du trycker på den heliga smilien kan du se att vi två (speciellt du) skrivit överlägset mest Jomen det är ju bara vi som har haft debatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jomen det är ju bara vi som har haft debatt Jäpp, ni diskuterar fram o tebax om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jäpp, ni diskuterar fram o tebax om och om igen Det är väl det ett forum är till för?! Super Smash till Rev kommer nog verkligen vara bra. Ska finnas onlinespel så man kan banka skiten ur jänkarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilket land är nitendo ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilket land är nitendo ifrån? Japan!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Japan!!!! Ok ta de lugnt jag bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilket land är nitendo ifrån? Rättning, Nintendo. Dom har ändå inte så stort stöd där, konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag hoppas att detta inte är sant!!! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4561...e9ce882a4457649 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag hoppas att detta inte är sant!!! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4561...e9ce882a4457649 Tur att jag bara köper runt 5 spel/år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tur att jag bara köper runt 5 spel/år Man kan ju önska sig när man fyller år så slipper man betala för ett dyrt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag hoppas att detta inte är sant!!! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4561...e9ce882a4457649 Hoppas verkligen att det inte stämmer . Jag köper ju mycket spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Man kan ju önska sig när man fyller år så slipper man betala för ett dyrt spel Då får dina föräldrar ändå betala mer= midre presenter sammanlagt Sony har haft en presskonferans idag och de avslöjade att de ska sammarbeta med Ageia, ett företag som håller på att utveckla nästa-nästa generations processor, fysikmotorn PPU. Men sannolikt får PS4 den motorn, inte PS3. De avslöjade även att Factor 5 håller på att utveckla spelet Lair till PS3. Lite bilder till kommande PS3-spel: Project Force Och sen lite in-game från Lair: In-game Vet inte om länken funkar, gjorde innan men sen slutate den funka Redigerad 21 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts