Ebeeto Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) EDIT *Angående prissättningen på PS3 till 4000-5000:* Fan... Det är ju dyrt... Man kan få en halvhyfsad dator för de pengarna... Man får väl sitta och pilla på N64:an tills PS3 släpps. (Har sålt min PS2) Redigerad 18 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Lol, vissa analytiker säger 6000 och vissa säger 4000. Sony har själva sagt att den kommer kosta mindre att köpa än att göra. Tror själv inte PS3 kommer att kosta 6000, utan snarare 4000-4500:- sen är GameReactor lite xbox-trogna, tror mig Det är 4000-4500. Utan svensk skatt! Alltså får ni punga ut med 5000-6000 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det är 4000-4500. Utan svensk skatt! Alltså får ni punga ut med 5000-6000 kr! .mmm! Sony får satsa mer på tv-apparater istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag läste om att PS3 skulle vara mycket dyrare och det typ skulle vara 6000. Du kan köpa en xbox 360 med guld live och en massa roliga spel och saker för dom sakerna,än en enda fjuttig konsol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag läste om att PS3 skulle vara mycket dyrare och det typ skulle vara 6000. Du kan köpa en xbox 360 med guld live och en massa roliga spel och saker för dom sakerna,än en enda fjuttig konsol! Exakt! (länkade en artikel på förra sidan om det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Exakt! (länkade en artikel på förra sidan om det) Jaha okej jag glömde kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Xbox 360 eller ps3. Revulotion är helt uträknad för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Någon Sony chef sa själv att priset kommer bli högt. Utan hårdisk! Det kan vara allt från 4000-6000. Jag fattar inte varför alla börjar tjata om en artikel en pryl-tidning gjort. Jag har läst ca 5 andra artiklar där "experter" anilyserat och dom har sagt mellan 4000-6000 kr. Tror ni verkligen Sony säljer en konsoll för nästan dubbelt så mkt som 360, tänk logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det kan vara allt från 4000-6000. Jag fattar inte varför alla börjar tjata om en artikel en pryl-tidning gjort. Jag har läst ca 5 andra artiklar där "experter" anilyserat och dom har sagt mellan 4000-6000 kr. Tror ni verkligen Sony säljer en konsoll för nästan dubbelt så mkt som 360, tänk logiskt. Ja. Sony har ju enorma skulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det kan vara allt från 4000-6000. Jag fattar inte varför alla börjar tjata om en artikel en pryl-tidning gjort. Jag har läst ca 5 andra artiklar där "experter" anilyserat och dom har sagt mellan 4000-6000 kr. Tror ni verkligen Sony säljer en konsoll för nästan dubbelt så mkt som 360, tänk logiskt. Det var ju i den prisklassen PS2 och XB låg när de släpptes. Inte för att nämna Sega Saturn o Dreamcast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det var ju i den prisklassen PS2 och XB låg när de släpptes. Inte för att nämna Sega Saturn o Dreamcast! Men i nästa generation kommer både 360 och PS3 säljas för mindre än vad dom kostar att göra. Enligt Gamespot kommer PS3 kosta 399$, dvs 3102.72 kr + moms =3878,4 kr. Och den undersökningen var när folk trodde PS3 skulle ha en router. Så vilka borde vi lita på, Gamespot eller någon engelsk pryl-tidning Rätt så lätt val för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Men i nästa generation kommer både 360 och PS3 säljas för mindre än vad dom kostar att göra. Enligt Gamespot kommer PS3 kosta 399$, dvs 3102.72 kr + moms =3878,4 kr. Och den undersökningen var när folk trodde PS3 skulle ha en router. Så vilka borde vi lita på, Gamespot eller någon engelsk pryl-tidning Rätt så lätt val för mig Gamespot är ju bara en gratis hemsida. Gamereactor är en seriös tidning med EKONOMI. så jag tror deras info är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gamespot är ju bara en gratis hemsida. Gamereactor är en seriös tidning med EKONOMI. så jag tror deras info är sant Tror nog att Gamespot har det bättre ekonomiskt än gamereactor. Ett års medlemmskap i Gamespot complete kostar $29.95 och du anar inte hur många som betalar den räkningen. Var får Gamereactor sina pengar ifrån mer än reklam? Och om du inte tycker att Gamespot är en seriös hemsida så tvivlar jag på att du någonsin har gått in där. Gamespot uppdaterar nyheter hela tiden medans det på Gamereactors hemsida oftast står ganska still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tror nog att Gamespot har det bättre ekonomiskt än gamereactor. Ett års medlemmskap i Gamespot complete kostar $29.95 och du anar inte hur många som betalar den räkningen. Var får Gamereactor sina pengar ifrån mer än reklam? Och om du inte tycker att Gamespot är en seriös hemsida så tvivlar jag på att du någonsin har gått in där. Gamespot uppdaterar nyheter hela tiden medans det på Gamereactors hemsida oftast står ganska still. Ok, men du LOVADE mig att komma med en lista med spel till Revolution... var har den tagit ivägen? Det var rätt länge sen du lova mig den listan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ok, men du LOVADE mig att komma med en lista med spel till Revolution... var har den tagit ivägen? Det var rätt länge sen du lova mig den listan... Gamecube var det väl? Hadde helt glömt bort den. Ska skaffa fram den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Gissa vilken konsol jag ska ha.. Nintendo 4 ever! Anledningar: 1. Den är biligast 2. Den har inte överdrivet med hårdvara 3. Istället är den utvecklad för att spela nytänkande spel 4. På den kan man spela ALLA gamla Nintendospel 5. Den är liten och smidig 6. Man kan koppla ihop 32 Rev trådlöst och köra multiplayer 7. Den är snyggast 8. Det är Nintendo 9. Zelda, Mario, Metroid Redigerad 19 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Action- kategotiserade GC spel Killer7 The Legend of Zelda: Twilight Princess Geist Super Smash Bros. Melee Sonic Gems Collection Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects Fantastic 4 Metroid Prime 2: Echoes Viewtiful Joe VFX Battle Dragon Ball Z: Sagas Prince of Persia: Warrior Within Medal of Honor: European Assault Ultimate Spider-Man Shadow the Hedgehog Metroid Prime Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory Batman Begins Super Mario Sunshine Sonic Adventure 2 Battle The Legend of Zelda: Four Swords Adventures Metal Gear Solid: The Twin Snakes Star Fox: Assault GC King Kong The Legend of Zelda Collector's Edition Soul Calibur II Charlie and the Chocolate Factory Harry Potter and the Goblet of Fire Luigi's Mansion Mortal Kombat: Deception Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike Star Fox Adventures From Russia With Love James Bond 007: Everything or Nothing Sonic Adventure DX Director's Cut Ty the Tasmanian Tiger: Night of the Quinkan GoldenEye: Rogue Agent Viewtiful Joe Spider-Man 2 Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II Kirby The Incredible Hulk: Ultimate Destruction5 Prince of Persia 3 (working title) Battalion Wars Dragon Ball Z: Budokai 2 TimeSplitters: Future Perfect Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 One Piece: Grand Battle Ikaruga Super Monkey Ball 2 Viewtiful Joe 2 Zatch Bell Mega Man X Collection Prince of Persia: The Sands of Time Jedi Knight II: Jedi Outcast Alien Hominid Sonic Mega Collection Bomberman Generation Dragon Ball Z: Budokai Kirby Air Ride Naruto Def Jam: Fight for NY 4 Wario World Donkey Kong Jungle Beat Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe Custom Robo TimeSplitters 2 Spartan: Total Warrior Mega Man Network Transmission Madagascar Call of Duty: Finest Hour Chicken Little Medal of Honor Frontline Mortal Kombat: Deadly Alliance Bloody Roar: Primal Fury Star Wars Bounty Hunter Animaniacs: The Great Edgar Hunt Star Wars: The Clone Wars James Bond 007: NightFire Call of Duty 2: Big Red One Godzilla: Destroy All Monsters Melee Freedom Fighters Mega Man Anniversary Collection Medal of Honor Rising Sun The Hobbit Teenage Mutant Ninja Turtles 3: Mutant Nightmare The Lord of the Rings: The Return of the King P.N. 03 Tom Clancy's Splinter Cell Capcom vs. SNK 2 EO James Bond 007 in Agent Under Fire Rave Master Hitman 2: Silent Assassin X-Men: Next Dimension Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow Charlie's Angels Tom Clancy's Ghost Recon 2 Tom Clancy's Rainbow Six 3 Billy Hatcher and the Giant Egg SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom The Incredibles 2 (working title) The Incredibles Metal Arms: Glitch in the System Super Monkey Ball Spyro: A Hero's Tail GC BeyBlade: Super Tournament Battle Enter the Matrix Batman: Vengeance The Lord of the Rings: The Two Towers Chibi-Robo Sphinx and the Cursed Mummy Def Jam Vendetta Spider-Man: The Movie Digimon Rumble Arena 2 WWE Crush Hour XIII Batman: Dark Tomorrow Turok: Evolution Shrek 2 Batman: Rise of Sin Tzu The Hulk Mobile Suit Gundam: The Ace Pilot Die Hard: Vendetta Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus Gauntlet Dark Legacy Dead to Rights TMNT: Mutant Melee Mystic Heroes Second Sight Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds Rayman 3: Hoodlum Havoc Zoids Versus III Spyro: Enter the Dragonfly I-Ninja BloodRayne Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex Tak 2: The Staff of Dreams Teenage Mutant Ninja Turtles Bomberman Jetters Namco Museum: 50th Anniversary Arcade Collection Asterix & Obelix XXL GC Darkened Skye Ed, Edd n Eddy: The Mis-Edventures Army Men: Sarge's War Men in Black II: Alien Escape Pac-Man World 3 Superman: Shadow of Apokolips King Arthur Bad Boys: Miami Takedown Hunter: The Reckoning Aquaman: Battle for Atlantis Midway Arcade Treasures 2 Terminator 3: The Redemption 4 Gotcha Force Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue Ty the Tasmanian Tiger Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown Robotech: Battlecry Finding Nemo Conflict: Desert Storm II - Back to Baghdad Blood Omen Serious Sam: Next Encounter X2: Wolverine's Revenge Samurai Jack: The Shadow of Aku Top Gun: Combat Zones Tak: The Great Juju Challenge Disney's Magical Mirror Starring Mickey Mouse D.I.C.E. Spawn: Armageddon Catwoman Space Raiders The Fairly OddParents Shadow Showdown Conflict: Desert Storm Ultimate Fighting Championship: Throwdown Barbarian Red Faction II Pitfall: The Lost Expedition Vexx The Sum of All Fears Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events Power Rangers Dino Thunder Army Men: Air Combat - The Elite Missions Conan Tom Clancy's Ghost Recon Fairly OddParents: Breakin' Da Rules SpongeBob SquarePants: Revenge of the Flying Dutchman Fireblade Mary-Kate and Ashley: Sweet 16 Naruto: Gekitou Ninja Taisen! Cubix Robots for Everyone: Showdown Frogger: Ancient Shadow Donald Duck: Goin' Quackers Shark Tale Robots Universal Studios Park Adventure Defender Rayman Arena Mission: Impossible: Operation Surma Tak and the Power of Juju The Haunted Mansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Gamespot är ju bara en gratis hemsida. Gamereactor är en seriös tidning med EKONOMI. så jag tror deras info är sant Haha, vad är inte Gamereactor då. Deras tidning är en gratistidning som bara får in pengar genom reklam. Gamespot är lätt en av världens största spelsidor. Btw har jag märkt att du försöker byta ämne varenda gång du vet att du har fel. Nu började du prata om någon GC-lista och innan frågade du mig om mina Gissa vilken konsol jag ska ha.. Revolution? Hörde att Nintendo ska försöka skapa en till karaktär i gamla Nintendo-gänget (Mario, Luigi & c:o) Tror ni dom lyckas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Hörde att Nintendo ska försöka skapa en till karaktär i gamla Nintendo-gänget (Mario, Luigi & c:o) Tror ni dom lyckas? Ny karaktär... Hmm... Nää, det tror jag inte skulle gå så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Haha, vad är inte Gamereactor då. Deras tidning är en gratistidning som bara får in pengar genom reklam. Gamespot är lätt en av världens största spelsidor. Btw har jag märkt att du försöker byta ämne varenda gång du vet att du har fel. Nu började du prata om någon GC-lista och innan frågade du mig om mina Revolution? Hörde att Nintendo ska försöka skapa en till karaktär i gamla Nintendo-gänget (Mario, Luigi & c:o) Tror ni dom lyckas? Du med , du säger samma sak: "Jag tror ändå att den kommer kosta 4000-4500 " Och sen så hänger du på xboyz.se forum. Det enda du gör är snackar skit om xboxen. Gå till en ps forum då Edit: Sony har haft hur lång tid på sig som helst att planera Ps3. Innan xboxen släpptes tom. Så kommer dom inte med något bättre än det här? Släppa en dyr konsoll sen satsa på gratis online spelande.... Om ps3 är så dyr så kommer jag inte köpa den som jag hade tänkt Redigerad 19 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts