Ceone Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Härligt? Inte alls! DET HÄR är härligt! Vad har Nitendo DS med ps3,360 & rev att göra? Jag bryr mig inte skit om PSP bärbara konsoller suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Asså nu kanske ja byter ämne men isånna fal så skiter ja fullständigt i de för ja orkar inte läsa allt som ni har skrivit Min brossa har övertalat mig ja ville först ha Xbox 360 Men Jag kommer troligen köpa nintendo för vad är det för mening med att ha en så kallat sug dator till tv,n?? För dom spelen som kommer till typ xbox eller playstation finns ju typ redan på dator... men det kommer säkert komma många spel till Xbox o playstation som jag skulle vilja ha tex många bilspel men men... på nintendo så kommer det att komma tex ETT NYTT SUPER SMASH O MAN KAN LADDA NER GAMLA NINTENDO SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Asså nu kanske ja byter ämne men isånna fal så skiter ja fullständigt i de för ja orkar inte läsa allt som ni har skrivit Min brossa har övertalat mig ja ville först ha Xbox 360 Men Jag kommer troligen köpa nintendo för vad är det för mening med att ha en så kallat sug dator till tv,n?? För dom spelen som kommer till typ xbox eller playstation finns ju typ redan på dator... men det kommer säkert komma många spel till Xbox o playstation som jag skulle vilja ha tex många bilspel men men... på nintendo så kommer det att komma tex ETT NYTT SUPER SMASH O MAN KAN LADDA NER GAMLA NINTENDO SPEL Jag kan hålla med om att många Nintendo-spel inte kommer till dator. Eftersom xbox ägs av Microsoft som också gör PC så är det rätt så logist att många xboxspel kommer till dator. Jag tänker på t.ex Halo, xbox flaggskepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Lätt PS3! Passar på att fråga här. Kommer man kunna spela PS2-spel på PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lätt PS3! Passar på att fråga här. Kommer man kunna spela PS2-spel på PS3? JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 PS3, och ev. Rev om nåt år när priset ligger runt 1000. PS3 har gratis online 80GB hårddisk(måste tyvär köpas till om inte Sony ändrar sig) Bäst prestanda Blu-Ray, inom 2 år ska det finnas 8-lagers som rymmer 200GB Bästa spelen, enligt mig (GTA, MGS, Ratchet, Killzone, WarHawk) Kan kopplas till två TV-apparater 7 (13) handkontroller kan användas samtidigt) Vem vill punga ut runt 600 spänn (Live: Gold) per år för att köra online när man kan få det gratis i PS3 och Rev btw, det gratis Live kan man inte videochatta eller spela spel online med Lite osmidigt att ha 7 handkontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Svar till radiuz: Man kan visst videochatta med xbox silver. Sen säger du bäst spel. GTA... kommer till 360 också. MGS finns till xbox så de kommer nog till 360 med. Ratchet vet inte vad det är. Killzone och warhawk finns inte till xbox och kommer inte. Men Warhawk har du inte testat eller hur? så säg inte att det är bäst spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Asså nu kanske ja byter ämne men isånna fal så skiter ja fullständigt i de för ja orkar inte läsa allt som ni har skrivit Min brossa har övertalat mig ja ville först ha Xbox 360 Men Jag kommer troligen köpa nintendo för vad är det för mening med att ha en så kallat sug dator till tv,n?? För dom spelen som kommer till typ xbox eller playstation finns ju typ redan på dator... men det kommer säkert komma många spel till Xbox o playstation som jag skulle vilja ha tex många bilspel men men... på nintendo så kommer det att komma tex ETT NYTT SUPER SMASH O MAN KAN LADDA NER GAMLA NINTENDO SPEL För att inte nämna att nintendo vill anpassa sig till äldre spelare... HELLO, GRANTURISMODÖDARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Xbox 360, vad annars? Iofs så får jag ändå alla så jag bryr mig inte så hårt, revolution och 360 är ju snygga iaf, tänker ju inte ha brödlådan(ps3) synlig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Svar till radiuz: Man kan visst videochatta med xbox silver. Sen säger du bäst spel. GTA... kommer till 360 också. MGS finns till xbox så de kommer nog till 360 med. Ratchet vet inte vad det är. Killzone och warhawk finns inte till xbox och kommer inte. Men Warhawk har du inte testat eller hur? så säg inte att det är bäst spel då Så vitt jag vet så kan man inte videochatta, har läst det på ett 20-tal olika sidor, bl. a xbox.com. Eftersom PS3 kommer vara kraftfullare än 360 kommer nog R* utnyttja kraften i PS3 och då kanske 360 inte klarar av spelet. MGS2: Substance finns på xb, kom ca 7-8 månader efter spelet kom till PS2. Substances hade även mer saker på PS2-versionen. Inget annat spel i serien har kommit till xb 21 juli ska Sony ha något möte där förhoppningsvis mer info om PS3 ska visas. http://ps3.ign.com/articles/633/633089p1.html Redigerad 17 juli, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Lite osmidigt att ha 7 handkontroller Nää!, dom är ju trådlösa -----> Inget trassel! ------> inte osmidigt! -----> jättekul att spela 7 samtidigt! Redigerad 17 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nää!, dom är ju trådlösa -----> Inget trassel! ------> inte osmidigt! -----> jättekul att spela 7 samtidigt! Och sen spela på två TV-apparater, mums. Hoppas man inte behöver två HD-TV-apparter för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Och sen spela på två TV-apparater, mums. Hoppas man inte behöver två HD-TV-apparter för det Fanns ju vissa spel som gick att spela 8 spelare på, med en skärm till PSOne... Men 7 spelare är rätt överdrivet i min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fanns ju vissa spel som gick att spela 8 spelare på, med en skärm till PSOne... Men 7 spelare är rätt överdrivet i min mening... Vissa sportspel kan man vara 8 st på, har jag för mig. 7st (8 via ett USB-uttag) är väl inte så överdrivet. Om man kör LAN på två TV-apparater blir det 4 på varje TV, precis som dagens konsoller. Eller ett sportspel, som t.o.m går bra på en TV-skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fanns ju vissa spel som gick att spela 8 spelare på, med en skärm till PSOne... Men 7 spelare är rätt överdrivet i min mening... Det skadar ju inte att möjligheten att spel många på samma skärm finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Då får man bjuda hem hela klassen om man har ps3 ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Då får man bjuda hem hela klassen om man har ps3 ;-) Ju fler desto bättre Själv kommer jag nog högst köpa 2 kontroller, sen får mina vänner ta med sig fler om vi ska spela mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hahaha Sony e ju dumma! 6000kr http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4523 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hahaha Sony e ju dumma! 6000kr http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4523 Lol, vissa analytiker säger 6000 och vissa säger 4000. Sony har själva sagt att den kommer kosta mindre att köpa än att göra. Tror själv inte PS3 kommer att kosta 6000, utan snarare 4000-4500:- sen är GameReactor lite xbox-trogna, tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Lol, vissa analytiker säger 6000 och vissa säger 4000. Sony har själva sagt att den kommer kosta mindre att köpa än att göra. Tror själv inte PS3 kommer att kosta 6000, utan snarare 4000-4500:- sen är GameReactor lite xbox-trogna, tror mig Någon Sony chef sa själv att priset kommer bli högt. Utan hårdisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts