Daniel_al Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Det här var ju lite kul. Serect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Vilken miss. borde det inta va tillräckligt många som kollat på den för att någon ska kunna se det? ...nu fick man sig ju ett gott skratt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion? Och hur sjutton göra man med live, man köper det väl inte i butiken som man gjorde tidigare till xbox? Och vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion? Och hur sjutton göra man med live, man köper det väl inte i butiken som man gjorde tidigare till xbox? Och vad kostar det? PGR 3 ska vara bra... Och COD2. Sen har jag för mig att allt annat till konsolen som hittills släppts är antingen skit eller medelmåttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion? Fast jag inte spelat det så skulle jag själv nog valt Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lånar tråden lite, ska nog köpa xbox 360 redan imorgon. Men vilket tycker ni jag ska köpa som första spel? Ghost Recon? Oblivion? Och hur sjutton göra man med live, man köper det väl inte i butiken som man gjorde tidigare till xbox? Och vad kostar det? Bra spel enligt mig: Call of duty 2, Dead or alive 4, Oblivion, Ghost Recon AW och FiFa 06 VM om du gillar fotboll. Undvik: Perfekt Dark Zero och Battlefield 2 Modern Combat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ok ok, bestämde mig för Ghost Recon då jag lirat oblivion på pc. Men har lite sista minuten fråga här nu, vet någon om dom har rea eller extra erbjudanden på xbox360 någonstans just nu? Ska nog köpa idag och det billigaste jag hittar är 3.750 på elgiganten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Haha finns denna topicen kvar , skrev fan för ett år sedan i denna, känns jävla coolt. aja tror som för ett år sedan att ps3 kommer att vinna för ps3 är bäst !!! :D (hoppas nu att ngn spel nörd dampar och kallar mig fanboy !! :D:D) minns jag inte fel så lär de komma ngn kille som heter darkjak och säga att jag inte kan veta det och att han ska köpa en nintendo wii när den kommer ut för att den är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Haha finns denna topicen kvar , skrev fan för ett år sedan i denna, känns jävla coolt. aja tror som för ett år sedan att ps3 kommer att vinna för ps3 är bäst !!! :D (hoppas nu att ngn spel nörd dampar och kallar mig fanboy !! :D:D) minns jag inte fel så lär de komma ngn kille som heter darkjak och säga att jag inte kan veta det och att han ska köpa en nintendo wii när den kommer ut för att den är den bästa. För det första... fan. Inte en snubbe till med en sån ful avatar. Tyckte det räckte med tommy_killer. Och vad tror du PS3 kommer "vinna"? Försäljning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts