darkjak Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Första bilderna på ett revolution spel. Usch säger jag! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6916 De bilderna la jag upp tidigare på den här sidan. Anser som sagt att det verkar riktigt hyfsat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Är egentligen för PS3, men med alla spännande titlar till X360 skulle jag nog köpa den istället trots att jag är väldigt kritisk till Xbox överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Att spela ett Rev, GO, whatever spel kommer att bli som att spela Duck Hunt till (-bitars. Kontrollen må vara precis, men då måste man själv också vara precis. Hur roligt kommer det att bli att sitta c.a 2 meter eller liknande ifrån tvn och försöka få in ett precist sikte med en såndär dosa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Att spela ett Rev, GO, whatever spel kommer att bli som att spela Duck Hunt till 8-bitars. Kontrollen må vara precis, men då måste man själv också vara precis. Hur roligt kommer det att bli att sitta c.a 2 meter eller liknande ifrån tvn och försöka få in ett precist sikte med en såndär dosa? Nej, det kommer det inte vara. För pistolen kommer följa efter hur du styr dosan. I duck hunter ser du inte vart du siktar, bara att skjuta och hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Att spela ett Rev, GO, whatever spel kommer att bli som att spela Duck Hunt till (-bitars. Kontrollen må vara precis, men då måste man själv också vara precis. Hur roligt kommer det att bli att sitta c.a 2 meter eller liknande ifrån tvn och försöka få in ett precist sikte med en såndär dosa? Ja, vaddådå? Det kommer va skitkul, för det blir REALISTISKT. Vissa kommer bli skitstressade i deathmatch, och kommer skaka med händerna, och inte hinna sikta o skit. Precis som på riktigt. Du tror väl inte att alla kan sikta lika bra med ett automatgevär i verkligheten? Din precision kommer bero på din egen prestationsnivå, inte en sketen mätare på skärmen, eller en massa stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Ja, vaddådå? Det kommer va skitkul, för det blir REALISTISKT. Vissa kommer bli skitstressade i deathmatch, och kommer skaka med händerna, och inte hinna sikta o skit. Precis som på riktigt. Du tror väl inte att alla kan sikta lika bra med ett automatgevär i verkligheten? Din precision kommer bero på din egen prestationsnivå, inte en sketen mätare på skärmen, eller en massa stats Låter fan grymt! Isånnafall kommer ja vara kass! Och jag som klagade så mycket på kontrollen. Men hur fan gör man med bilspel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Låter fan grymt! Isånnafall kommer ja vara kass! Och jag som klagade så mycket på kontrollen. Men hur fan gör man med bilspel då? Styr som en vanlig kontroll... "NEJ GÅR DET!?!?!?! VA!?! MAN VAR JU TVUNGEN ATT STYRA MED PEKAREN SA NI!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Styr som en vanlig kontroll... "NEJ GÅR DET!?!?!?! VA!?! MAN VAR JU TVUNGEN ATT STYRA MED PEKAREN SA NI!!!" Ska påpeka att jag har xbox och inte är något nintendo-fanboy. Men jag tycker det låter skoj med spelarens enskilda verkliga skicklighet. Det är 1 steg närmare full simulator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Låter fan grymt! Isånnafall kommer ja vara kass! Och jag som klagade så mycket på kontrollen. Men hur fan gör man med bilspel då? Peka till höger på skärmen för att svänga höger, peka vänster för vänster. Eller så använder man den analoka styrspaken på Nuncakun! Skulle vara fräckt med ett MC-spel. Peka dit du vill svänga, luta kontrollern för att luta hojen. Skulle va kul me alla n00bs som antingen låter bli att luta på kontrollern, och faller av hojen, eller lutar för mycket och sätter styret i backen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vid rallyspel vrider man kontrollen 90 grader, så den blir som en NES- kontroll. Sedan så styr du med den som en ratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Eller använder man en sån här: http://img160.imageshack.us/img160/8350/revcontrollerwheelmockup1ig.png Detta är bara en koncept-bild som jag tror IGN gjort, dvs den är inte på riktigt, även om man skulle önska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Eller använder man en sån här: http://img160.imageshack.us/img160/8350/re...elmockup1ig.png Detta är bara en koncept-bild som jag tror IGN gjort, dvs den är inte på riktigt, även om man skulle önska det Cool. Fast jag tror det skulle kännas rätt konstigt att hålla lätt, lös "ratt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vadå vad är bäst. Det är ju bara 360 som kommit ut. Då kan ju inte vi säga vilken som e bäst när bara 1/3 finns ute på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vadå vad är bäst. Det är ju bara 360 som kommit ut. Då kan ju inte vi säga vilken som e bäst när bara 1/3 finns ute på marknaden. Tråden startades innan 360 släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Tråden startades innan 360 släpptes Ännu värre. Hur ska man kunna säga vilken som är bäst då. När ingen av dom kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ännu värre. Hur ska man kunna säga vilken som är bäst då. När ingen av dom kommit ut. Den här tråden handlar mer om spekulationer, vilken man tror blir bäst, senaste nytt och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Den här tråden handlar mer om spekulationer, vilken man tror blir bäst, senaste nytt och så vidare. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nintendo har gjort en undersökning över vad de bör ha med i Revos Onlinetjänst. Följande skrevs på Jostiq Survey says: Nintendo setting sights on Xbox Live the following topics were tapped by the Nintendo Wi-Fi survey # Comparing game stats with your friends, enemies and loved ones. # Uploading screenshots, including those proving that you got all the shines. # Posting user-made content, such as art and videos, and rating the content of others. # See what your friends are currently playing # Creating or reading blogs linked to the Nintendo Wi-Fi site. # Scheduling specific times to play against friends. # Submitting strategies and tips to a central to help those in need. # Personalizing the WiFi.com homepage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Drar upp. http://news.com.com/1606-2-6070492.html OMFG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2006 Kanske nån ska göra en ny sån här tråd, för jag tror nog många har ändrat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts