Ante_freeman Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote:PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 PS3 Nån mer än jag som ska skaffa motorstorm direkt det kommer ut till PS3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hahaha, och PS3 vann igen!!! THAT'S RIGHT!!!!! Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 PS3, och ev. Rev om nåt år när priset ligger runt 1000. PS3 har gratis online 80GB hårddisk(måste tyvär köpas till om inte Sony ändrar sig) Bäst prestanda Blu-Ray, inom 2 år ska det finnas 8-lagers som rymmer 200GB Bästa spelen, enligt mig (GTA, MGS, Ratchet, Killzone, WarHawk) Kan kopplas till två TV-apparater 7 (13) handkontroller kan användas samtidigt) Vem vill punga ut runt 600 spänn (Live: Gold) per år för att köra online när man kan få det gratis i PS3 och Rev btw, det gratis Live kan man inte videochatta eller spela spel online med Gratis online har tydligen alla Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB! Har du ens hört revs prestanda? Obekräftad skivtyp för rev smaken e som baken Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor Vad ska man med 13 handkontroller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad ska man med 13 handkontroller? W0rd! Bra med xbox 360 är att man får 20gb hårdisk när man köper den och inte behöver lägga ut 700kr för en hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gratis online har tydligen alla Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB! Har du ens hört revs prestanda? Obekräftad skivtyp för rev smaken e som baken Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor Vad ska man med 13 handkontroller? Vad vill du komma fram till? Att Rev är bättre än PS3? Inte bekräftat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag köper alla 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vad vill du komma fram till? Att Rev är bättre än PS3? Inte bekräftat än. Det är ju också minst information släppt om Revolution Inget snack om saken: PS3 kommer att bli en grym spelmaskin/mediahub, precis som 360'n... En sak som ligger Sony i fatet är dock av ekonomisk art... Microsoft har oändligt mycket mer pengar att pumpa in i Xbox 360 och Xbox Live, än vad Sony har möjlighet att göra med PS3... Jag är inte odelat positiv till detta och Playstation's inlägg om Bill Gates är inte helt utan sanning... När tidningen Play skrev om 360'n fick man lite visioner om stora tefat med MS logga som försökte ta över världen... Sen tycker jag återigen att det är kul att få lite synpunkter från PS-frälsta... Personligen har jag inte riktigt förstått rivaliteten mellan Ps och Xbox ägare... Det är ju bara en smakfråga egentligen. Båda maskinerna har sina för- och nackdelar, även om jag själv föredrar Xbox och kommer att göra så även framöver... Redigerad 29 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Gratis online har tydligen alla Tja, om jag får lust kan jag köpa till en extern hårddisk till rev på typ 250GB! Har du ens hört revs prestanda? Obekräftad skivtyp för rev smaken e som baken Rev kan kopplas till TV eller PC-monitor Vad ska man med 13 handkontroller? Och vad ska man göra med gratis Live, man kan ju inte köra spel online, och det är ju det viktigaste. Man kan inte heller videochatta. Rev har redan hårddisk, 256 mb flashminne, men om man kan köpa till 250GB hdd är det bara trevligt. Ingen har hört Revs prestanda, men nintendo har sagt att det inte är lika viktigt och satsar mer på funktioner. Var har du hört om okänd skivformat? Allt jag hört är att den ska ha GC-skivor och DVD-skivor. Och 13 är inte bekräftat, men därimot 8st ska man kunna ha, koppla till två Tv-apparater och köra LAN. Man ska kunna köra 7st samtidigt på varje PS3 online också. ps. Ceones senaste inlägg har inte han skrivit, utan en på xboys.se. Just det Ceone, jag är Playstation Redigerad 29 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 PS3 för femtioelfte gången...Kommer äga alla andra LÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ps. Ceones senaste inlägg har inte han skrivit, utan en på xboys.se. Just det Ceone, jag är Playstation Japp! Tyckte det var bra sagt! 100% sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 PS3 för femtioelfte gången...Kommer äga alla andra LÄTT! Jepp, och tänk så många som kommer spela online eftersom det är gratis. Vi här på GTAsajten borde starta en KZ2-klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jepp, och tänk så många som kommer spela online eftersom det är gratis. Vi här på GTAsajten borde starta en KZ2-klan En fråga: Vad är KZ2 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har mycket svårt att bestämma mig om det här. Vill så gärna att PS3 blir bäst men XBox 360 verkar mycket lovande också och de verkar ha skött det mycket bättre den här gången. Kommer köpa alla 3 så det kvittar igentligen. Men jag har tillit för Sony. De har inte gjort oss besvikna innan så PS3 får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Säger som nån på xboyz. Xbox live kostar mindre 2kr om dagen och 2kr om dagen är väldigt billigt om man vill ha roligt. Vill man inte betala så lite så tycker jag man ska göra något annat. Dessutom slipper man massa störiga/småbarn noobs! Redigerad 1 juli, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 En fråga: Vad är KZ2 ??? Killzone 2 Xbox live kostar mindre 2kr om dagen och 2kr om dagen är väldigt billigt om man vill ha roligt. Vill man inte betala så lite så tycker jag man ska göra något annat. Dessutom slipper man massa störiga/småbarn noobs! Ändå har bara var 10:onde xbox-ägare det, fast det är så billigt. Det blir mycket roligare med fler spelare, fast vissa är noobs. Battle.net är gratis och jag tycker inte det blir tråkigare om man kör mot noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 PS3ans processor är ju underbar, och grafiken, man fick ju orgasm av PS3-visningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 PS3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 PS3ans processor är ju underbar, och grafiken, man fick ju orgasm av PS3-visningen! Men kontrollen e en banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men kontrollen e en banan? Den är faktist rätt så liten och bekväm, enligt folk som hållit i den under E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts