_lance_vance_ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jaha , om jag har fattat det rätt så kommer man att kunna använda ett Sd eller ett cf, kort som minneskort till ps3 eller? Ett 256MB Compact Flash kostar 225 KR här Det är ingen ting. Och för min del så har jag redan ett 256 SD som jag kommer att använda då!!! Men en bra sak med ps3 Är att Hårddisken kanske kommer att vara förprogramerad med Linux, och det i sin tur öppnar upp flera möjligheter, man slipper vara låst som man kommer att vara med xbox 360s windows Om jag inte minns fel så kan man programera Linux som man vill? och i och med att HDD är löstagbar så kan man stoppa in den i datorn och mixtra/eller Tanka en linux updatering som någon annan gjort. Eller få tag på något direkt genom ps3:an Stora möjligheter det finns. !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Om jag inte minns fel så kan man programera Linux som man vill? Det kan du redan göra på Playstation2 Men det är inte så stort. Man köper en 40gb hårdisk så får du linux, tangentbord,mus osv. och programerar din egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det kan du redan göra på Playstation2 Men det är inte så stort. Man köper en 40gb hårdisk så får du linux, tangentbord,mus osv. och programerar din egen Hmm... Nu har jag missta nåt! Menar du att om man köper en hårddisk till PS3 så får man med ett tangentbodrd och mus? Menar du då att man kam använda PS3:an som en "riktig" dator med Linux operativsystem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Hmm... Nu har jag missta nåt! Menar du att om man köper en hårddisk till PS3 så får man med ett tangentbodrd och mus? Menar du då att man kam använda PS3:an som en "riktig" dator med Linux operativsystem? Jag vet inte riktigt när de gäller ps3 . Men ps2: Ja! men det finns typ bara i usa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kolla in det här: IGN gissar hur Revs handkontroll kommer se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kolla in det här: IGN gissar hur Revs handkontroll kommer se ut Såg också den för nån stund sen, cool, men jag hoppas inte den blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nä de vore rent för kasst. Många folk (tex. jag) skulle inte få plats med den i mitt tv-bord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kolla in det här: IGN gissar hur Revs handkontroll kommer se ut Alla var extremt fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Alla var extremt fula. Sistnämnda såg ganska cool ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kolla in det här: IGN gissar hur Revs handkontroll kommer se ut Tvivlar på att någon av dem ens kommer att likna den kommande Rev-kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Alla var extremt fula. You said it, bruvva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Hittade följande på Topconsoles: Rumor: Revolution Price and Release Date!!!!! Revolution / News by chrissy on Aug 22, 2005 18:56 Today the French branch of the popular online retailer updated their sales page on the Nintendo Revolution….and that including adding a release date and a price!!! All nationalities of Amazon have had a Revolution page for a while but it only contained the usually generic information we all know. Amazon France has listed the Revolution to cost €299.99 (about £200 and $360) and a release date of 15th June 2006. I would take this as mainly wishful thinking my Amazon France…but maybe they know something we don’t! Anyway we will keep you updated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 200€ blir 1866.47 kr. Plus moms blir det 2333,0875 kr . Det är billigt. Förhoppningsvis får vi reda på mer på TGS den 16:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 200€ blir 1866.47 kr. Plus moms blir det 2333,0875 kr . Det är billigt. Förhoppningsvis får vi reda på mer på TGS den 16:e Påvad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Påvad då? Tokyo Game Show? (Rätta mig om jag har fel...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Tokyo Game Show? (Rätta mig om jag har fel...) Ok men jag menar egentligen vad ska kosta 200€? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ok men jag menar egentligen vad ska kosta 200€? Läs hans inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ok men jag menar egentligen vad ska kosta 200€? Hint: Läs Darkjaks inlägg Revolution så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 På tal om Revolution, här är en dissning (:!!! http://www.cubed3.com/media/2005/August/jesusraz/revo360.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Revolutions handkontroll har visats upp! Dags o tjöta igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts