_lance_vance_ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Stämmer det att xbox 360 kommer att vara vattenkyld? Jag har läst det på olika forum ,men jag har aldrig sett att det står på någon Spelsida ,Gamespot tex. Det kanske står där men jag hittar det inte! Någon som har läst det, eller vet att det är sant? isådana fal posta en länk som går direkt till där ni fåt det ifrån. Det är lite coolt om det stämmer, men varför skulle man utrusta en konsoll men ett vattenkylt system? Är microsofts spelmaskin så invaderade av värme utväklande saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Stämmer det att xbox 360 kommer att vara vattenkyld? Jag har läst det på olika forum ,men jag har aldrig sett att det står på någon Spelsida ,Gamespot tex. Det kanske står där men jag hittar det inte! Någon som har läst det, eller vet att det är sant? isådana fal posta en länk som går direkt till där ni fåt det ifrån. Det är lite coolt om det stämmer, men varför skulle man utrusta en konsoll men ett vattenkylt system? Är microsofts spelmaskin så invaderade av värme utväklande saker? Vattenkyld? Vad jag vet ska den ha två fläktar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Jag tror inte att det är sant, men 360 använder snarliknande struktur som PowerMac G5, som har två st 2,7 GHz processorer, och den är vattenkyld. Men som sagt, jag tror inte det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Har ni hört det säg att PS3 KANSKE kommer släppas år 2007 i USA för att nuvarande prisset på en PS3 skulle vara för dyrt så år 2007 så kommer den hinna bli billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Har ni hört det säg att PS3 KANSKE kommer släppas år 2007 i USA för att nuvarande prisset på en PS3 skulle vara för dyrt så år 2007 så kommer den hinna bli billig JA Men jag tror knappast det. ps. Min 500 post i spel-forum Redigerad 15 augusti, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2005 Har ni hört det säg att PS3 KANSKE kommer släppas år 2007 i USA för att nuvarande prisset på en PS3 skulle vara för dyrt så år 2007 så kommer den hinna bli billig Så sent? Jag har tidigare läst att det ryktades om att den skulle släppas våren 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Officiella priserna har släppts för 360. En billig och en dyr. Mohaha Dumt att den billiga inte har hårddisk eftersom alla spel är beroenda av den. Och den har ingen trådlös handkontroll heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Officiella priserna har släppts för 360. En billig och en dyr. Mohaha Dumt att den billiga inte har hårddisk eftersom alla spel är beroenda av den. Och den har ingen trådlös handkontroll heller. Alla spel är inte beroende av hårdisk Playstation 3 Kommer Playstation 3 att ha en hårddisk eller måste man använda sig av minneskort igen? Insänt av: obi wan Svar Playstation 3 har hårddisk som tillval, men den är endast avsedd för nedladdat material, musik och film med mera. Den går alltså inte att spara spelfiler på eller nyttjas för att göra spel bättre som hårddisken till Xbox 360. Du är med andra ord fortfarande fast med minneskorten även i nästa generations Playstation. Å andra sidan hade konsolen blivit dyrare med hårddisk. Det måste man alltid komma ihåg. Jonas MäkiXbox 360 hårddisk Kommer det att gå att köpa en hårddisk löst till Xbox 360, eftersom man inte får med någon i standardpaketet? Insänt av: Martin Ström Svar Japp, hårddiskar säljs separat för 995:- Du behöver dock ingen hårddisk för att kunna spela Xbox 360-spel, utan du kan använda ett minneskort för 349:- för att spara spelen på. Redigerad 18 augusti, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Alla spel är inte beroende av hårdisk 995:- Kr för en 20 gigs hårddisk Jag vet inte vad PS3 hårddiskarna ska kosta, men 1000 spänn för 20 gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vote: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 995:- Kr för en 20 gigs hårddisk Jag vet inte vad PS3 hårddiskarna ska kosta, men 1000 spänn för 20 gig Det är en specialtillverkad hårdisk. Som ps3 förmodligen också har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Köper ett 64 MB minneskort istället isf. Kostar mkt mindre. Föresten så är det mest Live-tjänster som kräver hårddisk. Jag läste någon intervju där M$ sa att deras val att ha två paket är att folk vill ha valmöjligheter. Dumt, eftersom på ena paketet får man en kontroll med sladd och ingen hdd, och på den andra får man massa saker en hel del inte behöver, typ nätverkskabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Om ni köper premium-paketet måste ni lägga ut minst 299 kr extra på laddare till kontrollen, listigt av M$ oj, dubbelpost, sorry Redigerad 19 augusti, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Lika bra att ta rev, med sin 512MB's hårddisk som standard, och vanliga USB-hårddiskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag hade velat att Man återupplivar Chrono Trigger , Jag gillade det mer än final-fantasy 3 och super mario world tillsamans. Så om man hade kommit ut med ett Crono Trigger2 till REV så hade jag köpt en REV bara för att sedan kunna köpa ett Chrono Trigger!!!! Någon annan som också gillar Chrono Trigger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Någon annan som också gillar Chrono Trigger!!! Självklart Får hoppas att Square Enix gör en 2:a till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Läste om man skaffade hårdisk till ps3 så kommer man inte kunna använda den till spelen utan bara ha filmer och bilder typ. Så jävla kasst alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Självklart Får hoppas att Square Enix gör en 2:a till PS3 FU! Till Rev ska den va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Läste om man skaffade hårdisk till ps3 så kommer man inte kunna använda den till spelen utan bara ha filmer och bilder typ. Så jävla kasst alltså Fast jag lägger hellre ut 200 spänn på ett minneskort på 64 MB än 1000 spänn på en tok för stor hårddisk då det lär räcka, jag kan ju inte ens fylla 8 MB på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Fast jag lägger hellre ut 200 spänn på ett minneskort på 64 MB än 1000 spänn på en tok för stor hårddisk då det lär räcka, jag kan ju inte ens fylla 8 MB på PS2. Men det kanske kommer ett nytt Everquest Online. Som tar upp nästan hela minneskortet! Ska man inte kunna ha andra saves pga. det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts