_lance_vance_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad är dom två små luckorna i fronten på x36:an? ja jag vet att det står memory a och memory b unit, men kan det vara så att man ska ha minneskort till xbox 360? Jag menar om man inte ska, varför finns dom då? Själv har jag ingen aning och jag hittar inget där det står något om dom Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad är dom två små luckorna i fronten på x36:an? ja jag vet att det står memory a och memory b unit, men kan det vara så att man ska ha minneskort till xbox 360? Jag menar om man inte ska, varför finns dom då? Själv har jag ingen aning och jag hittar inget där det står något om dom Någon som vet? Ska & ska.... Du får en hårdisk som du kan spara på men så kallat mineskortet är tillför om du ska ladda två olika save tex. mitt save och ett från mitt kompis. Då måste man ha ett minneskort eller om du ska köra på online samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Oj oj oj vilken snygg film! http://movies.teamxbox.com/xbox360/project...5_1280x720p.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Oj oj oj vilken snygg film! http://movies.teamxbox.com/xbox360/project...5_1280x720p.wmv Kommer till PS3 och PC med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ska & ska.... Du får en hårdisk som du kan spara på men så kallat mineskortet är tillför om du ska ladda två olika save tex. mitt save och ett från mitt kompis. Då måste man ha ett minneskort eller om du ska köra på online samtidigt Ja det är bra med PS2 minneskorten... Tex. Need For Speed min kompis har en bil som han vill visa mig (eller tvärtom) så tar han bara med sig kortet stoppar in den () och visar den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja det är bra med PS2 minneskorten... Tex. Need For Speed min kompis har en bil som han vill visa mig (eller tvärtom) så tar han bara med sig kortet stoppar in den () och visar den (:!!! Dom e ju bara 8mb. Och man kan inte få mycket där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom e ju bara 8mb. Och man kan inte få mycket där Tillräckligt för sparfiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tillräckligt för sparfiler W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tillräckligt för sparfiler Inte om du ska ha andra grejer tex. uppdateringar till spelet Everquest Online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Inte om du ska ha andra grejer tex. uppdateringar till spelet Everquest Online... Det förstås... Aja jag är nöjd har 2 st (16mb) En till PES och en till alla andra spel (ex. GTA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det förstås... Aja jag är nöjd har 2 st (16mb) En till PES och en till alla andra spel (ex. GTA) Jag har gott om plats kvar, typ 2 mb. Ändå har jag alla GTA-spelen, ett fotbollsspel, GT4 och 5 andra spel. MGS2 tar ju typ bara 70kb (0,07MB). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har gott om plats kvar, typ 2 mb. Ändå har jag alla GTA-spelen, ett fotbollsspel, GT4 och 5 andra spel. MGS2 tar ju typ bara 70kb (0,07MB). Samma här !! har typ 20 spel och har ändå 0,5mb kvar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: PS3 efter att jag såg i tidningen vad som hade sagts om det på E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom e ju bara 8mb. Och man kan inte få mycket där Har ett minneskort som ligger på 64mb som bara kostade 250 kr, det räcker gott och väl för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har gott om plats kvar, typ 2 mb. Ändå har jag alla GTA-spelen, ett fotbollsspel, GT4 och 5 andra spel. MGS2 tar ju typ bara 70kb (0,07MB). Ja jag med... PES tar upp jävligt mkt plats har tex. användt 2/3 bara PES... Så därför måste jag ha 2 kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vote Ps3 Im are on the sony side Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fagers på GameReactor: HD DVD kommer deffinitvt inte följa med xbox360 från start, det är helt 100% säkert. Enligt många högt uppsatta proffs så har xbox360 redan börjats produceras, eller ska börja produceras nu i augusti och med tanke på att de första HD DVD spelarna ska börja tillverkas i oktober/november något så är det för sent. Sen så börjar det se mörkare och mörkare ut för HD DVDs skull. Nu när Fox gått över exklusivt på BR sida har SONY fler filmbolag bakom BR än vad Toshiba har bakom HD DVD. Och nyligen så sa både Paramount pictures och warner home videos(Det största filmbolag bakom HDDVD) att Båda kommer skita i och ha några filmer redo på premiären. Paramount hade 20 filmer planerat för HD DVD och Warner typ 50. Men nu har båda sagt att de skiter i det och väntar (förmodligen på BR releesen och ser hur det går). Nu är det bara Universal studios som har filmer kvar tills releesen fast de har minskat utbudet från 16 till 12 filmer. Annars är det bara Thosiba som stödjer HD DVD med något. Så jag undrar om 12 filmer på Releesen av HD DVD kommer locka till sig så månag köpare BR å andra sidan har den senaste tiden fått många positiva framgångar. Bland annat fox, men oxå en nyhet som är väldigt viktig för SONY. Det är att BR kommer få det bästa priatskydd någonsin för ett digitalt format. Thosiba har hela tiden sagt att HD DVD har det bästa skyddet(vilket de hade tills nu) men nu är även den offensiven nergrävd. Och vad jag fattar det som så kommer inte HD DVD få det skyddet som BR har vilket gör att BR skivorna kommer vara säkrare och därmed mer attraktiv för filmbolagen och även andra bolag. Just nu ser det ut som om BR kommer vinna den här striden. HD DVD kommer bara ha 12 filmer på premiären och sen är det inga fler företag som stödjer det. medans bluray som släpps i och med PS3 säkert komemr ha massor av filmer, i och med att SONY äger massa rättigheter på filmer, och även resten av världens företag bakom sig. Och nu är det även säkrare, men bara marginellt dyrare än HD DVD. Jag vågar faktiskt nu säga att BR kommer vinna det här kriget. Vilket är en stor framgång för SONY och framför allt PS3. Om det nu är som han säger så är det ju ett stort steg för PS3! Själv hoppas jag på Blu-Ray eftersom de har störst utrymme (ca. 25gb till en början) men det där om "bästa piratskydd någonsin" är ju inte något positivt för "oss" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fagers på GameReactor: Om det nu är som han säger så är det ju ett stort steg för PS3! Själv hoppas jag på Blu-Ray eftersom de har störst utrymme (ca. 25gb till en början) men det där om "bästa piratskydd någonsin" är ju inte något positivt för "oss" Han är också liksom Dexter88. Alltså så fort det kommer en positiv nyhet om Xb360 så skriver han skit långa inlägg och har tillslut gjort om hela till negtiv nyhet och positivt för ps3. Tack gode gud så har han stuckit eftersom alla var emot honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Han är också liksom Dexter88. Alltså så fort det kommer en positiv nyhet om Xb360 så skriver han skit långa inlägg och har tillslut gjort om hela till negtiv nyhet och positivt för ps3. Tack gode gud så har han stuckit eftersom alla var emot honom Men det dom skriver är ändå sant! Ps3 är bättre än xbox360 Den är bara att inse Fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Men det dom skriver är ändå sant! Ps3 är bättre än xbox360 Den är bara att inse Fanboy Du har ju inte spelat den så du vet inte. Dom hakar upp sig på massa grejer tex. hur mycket man får plats på skivorna. Det är inte viktigt för oss gamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts