The General Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Playstation har alltid ägt och det fortsätter att äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Playstation har alltid ägt och det fortsätter att äga. Snälla, sluta posta onödiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Playstation har alltid ägt och det fortsätter att äga. Det har man hört många gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det har man hört många gånger... Och det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det har man hört många gånger... När den fortsätter sälja bättre än konkurenterna med bättre spec skulle jag säja att den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 När den fortsätter sälja bättre än konkurenterna med bättre spec skulle jag säja att den äger Jomen Xbox360 och PS3 är inte ute ännu så vi vet inte. Amerikanarna slog japanerna i andravärlds kriget och dom kommer göra det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jomen Xbox360 och PS3 är inte ute ännu så vi vet inte. Amerikanarna slog japanerna i andravärlds kriget och dom kommer göra det igen! Hah! no freakin way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jomen Xbox360 och PS3 är inte ute ännu så vi vet inte. Amerikanarna slog japanerna i andravärlds kriget och dom kommer göra det igen! Genom att släppa två jävla atombomber som gör att det än idag föds missbildade barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Genom att släppa två jävla atombomber som gör att det än idag föds missbildade barn. Det är de jag menar . Krigat mellan ps3 oxh xb360 är slaget om Midway öarna. Nästa konsoller är när usa släpper atombomben alltså sony är utslagna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är de jag menar . Krigat mellan ps3 oxh xb360 är slaget om Midway öarna. Nästa konsoller är när usa släpper atombomben alltså sony är utslagna! Du är störd om du jämför konsollkriget med andra världskriget. Bomberna tog 160.000 liv och du jämför det med konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du är störd om du jämför konsollkriget med andra världskriget. Bomberna tog 160.000 liv och du jämför det med konsollerna. Mer! Över 270.000. jag menar att usa kommer vinna för att ingen slår dom i krig (även konsollkrig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Mer! Över 270.000. jag menar att usa kommer vinna för att ingen slår dom i krig (även konsollkrig ) Öhum, titta på mellan PS2 och Xbox Eller Vietnam där USA förlorade Föresten så dog 160.000 på direkten eller inom nån minut. Eftereffekterna dödar än idag. Redigerad 9 augusti, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Öhum, titta på mellan PS2 och Xbox Det var pearl harbor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du är störd om du jämför konsollkriget med andra världskriget. Bomberna tog 160.000 liv och du jämför det med konsollerna. Och hur många liv kommer inte konsolerna ta då? Nu när det blir ännu bättre lär man ju sitta ännu mer framför dom flimrande burkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Och hur många liv kommer inte konsolerna ta då? Nu när det blir ännu bättre lär man ju sitta ännu mer framför dom flimrande burkarna. Det är roligt att spela, att dö är nog inte fullt lika kul. Jag tycker vi ska släppa hela atombombsgrejen, det är bara stört och respektlöst att jämföra det med nöjesmaskiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är roligt att spela, att dö är nog inte fullt lika kul. Jag tycker vi ska släppa hela atombombsgrejen, det är bara stört och respektlöst att jämföra det med nöjesmaskiner Men d'oh! Skulle inte du säga detta "Skaffa dig ett liv!" till någon som sitter och spelar alldeles för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Snälla, sluta posta onödiga bilder Skulle inte vilja kalla den bilden onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle inte vilja kalla den bilden onödig. Jo. Hon ser ut som en traktor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 W0rd, hon var rätt skabbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Orka vara en fanboy..... Oj, kollar inte in denna topic allt för ofta Jag är ingen fanboy Hatar alla konsoler, så i sådanna fall är jag fanboy till PC och inget annat Det jag nämnde var det som stod i artikeln. Egentligen skiter jag fullständigt i hur de bägge presterar, och jag är säker på, precis som du, att det är spelen som kommer att avgöra vilken konsol man köper. Personligen skulle jag se efter vilka saker som kommer med resp. konsol. Gillar inte att behöva köpa en massa tillbehöver för att, t.ex. spela online etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts