Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution

Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mer! Över 270.000. jag menar att usa kommer vinna för att ingen slår dom i krig (även konsollkrig  :P  )

Öhum, titta på mellan PS2 och Xbox :)

Eller Vietnam där USA förlorade

Föresten så dog 160.000 på direkten eller inom nån minut. Eftereffekterna dödar än idag. :(

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur många liv kommer inte konsolerna ta då? Nu när det blir ännu bättre lär man ju sitta ännu mer framför dom flimrande burkarna. :)

Det är roligt att spela, att dö är nog inte fullt lika kul. Jag tycker vi ska släppa hela atombombsgrejen, det är bara stört och respektlöst att jämföra det med nöjesmaskiner :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är roligt att spela, att dö är nog inte fullt lika kul. Jag tycker vi ska släppa hela atombombsgrejen, det är bara stört och respektlöst att jämföra det med nöjesmaskiner :)

Men d'oh! Skulle inte du säga detta "Skaffa dig ett liv!" till någon som sitter och spelar alldeles för mycket? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka vara en fanboy.....

Oj, kollar inte in denna topic allt för ofta :P

Jag är ingen fanboy :( Hatar alla konsoler, så i sådanna fall är jag fanboy till PC och inget annat ^_^

Det jag nämnde var det som stod i artikeln. Egentligen skiter jag fullständigt i hur de bägge presterar, och jag är säker på, precis som du, att det är spelen som kommer att avgöra vilken konsol man köper.

Personligen skulle jag se efter vilka saker som kommer med resp. konsol. Gillar inte att behöva köpa en massa tillbehöver för att, t.ex. spela online etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor