darkjak Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Byt (+) mot (-) och lägg til ett [inte] Du tror nämligen fel... Enligt Microsoft ska man kunna spela "the top line of original xbox games". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Stämmer det att quake4 bara kommer till x-box 360 (och pc) ??? Vad vi vet än så länge ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Enligt Microsoft ska man kunna spela "the top line of original xbox games". Om man har internet dvs. För man måste ladda ner en emulator till varje spel från Live. Bild på Revolution i någons hus med ev. kontroll? http://www.gamespot.com/news/2005/08/05/sc...286.html?page=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jävlar vad liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Om man har internet dvs. För man måste ladda ner en emulator till varje spel från Live. Bild på Revolution i någons hus med ev. kontroll? http://www.gamespot.com/news/2005/08/05/sc...286.html?page=1 Synd att man inte kan se kontrollen (om det nu är det som man ser i cunsur) Edit: Den verkar vara inkopplad till en Sony förstärkare, lite roligt Redigerad 6 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Bild på Revolution i någons hus med ev. kontroll? http://www.gamespot.com/news/2005/08/05/sc...286.html?page=1 RUMOR #1: New pictures have surfaced of Nintendo's Revolution... sitting in someone's house! Source: Gamebrink.com by way of the fine folks at Kotaku. The official story: See below. What we heard: With two of the three next-gen consoles already having emerged from their cocoons with near-final prototypes, only one's appearance still remains shrouded in mystery: Nintendo's top-secret Revolution. Pictures of the enigmatic unit have been surfacing all over the Web since its announcement, and they have all but come with a huge "GRADE-A BOGUS" sticker on 'em. However, Nintendophiles have been doing some double-takes recently, with new pictures of the Rev in someone's house. What's more, one of the pictures features the controller (which Nintendo has fashioned into THE gaming secret of the year) sitting at the unit's side--but blurred out through photo-doctoring software. The second pic shows a much shinier Revolution from the front, with its mesmerizing blue-LED-lit disc drive. It's unclear whether they are from the same source, but it's pretty obvious that they're both fakes (given what we "know" about the ever-evolving Revolution). The first picture shows a boxy four-cornered Revolution, but Nintendo's previous prototypes were designed to be propped up in a stand, which requires one of the corners to be "softened" (see pic 3). The second picture, in a perfect "Sasquatch-like blur," is clearly a transposition of Nintendo's head-on shots (see pic 4) of its prototype, right down to the soft-light glare. Bogus or not bogus?: Put your pitchforks and torches down, the real Revolution will have to wait. Bogus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 VA LITEN!! Revolution är om det nu är den riktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Kommer ps3 och Rev att ha en insugande Cd enhet? Jag menar inte exact en sådan på bilden men ni förstår nog vad jag menar Tryck här för att se bild Någon som vet? Redigerad 7 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kommer ps3 och Rev att ha en insugande Cd enhet? Tryck här för att se bild Det ser så ut på bilder men jag vet inte om det stämmer? Någon som vet? Den där bilden är knappast från en ps3 eller revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den där bilden är knappast från en ps3 eller revolution Mm tänkefter lite så förstår du vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mm tänkefter lite så förstår du vad jag menar Dom kanske har det men den kommer nog inte se ut så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Kanske collt, en unge som sitter och spelar 360 på en troligen 14" tumms Tv Tryck här x36:an är igång och allt men tyvärr finns det inget spel till maskinen så man får bara se en logo med xbox 360 på. Det sägs att Killens pappa fick/nästan fick sparken från sitt jobb på Xbox i Seattle efter som att hans son la upp bilder på nätet Redigerad 7 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kanske collt, en unge som sitter och spelar 360 på en troligen 14" tumms Tv Tryck här x36:an är igång och allt men tyvärr finns det inget spel till maskinen så man får bara se en logo med xbox 360 på. Det sägs att Killens pappa fick/nästan fick sparken från sitt jobb på Xbox i Seattle efter som att hans son la upp bilder på nätet .mmm har läst den tidigare. hade jag varit pappan hade jag varit fy förbannad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 .mmm har läst den tidigare. hade jag varit pappan hade jag varit fy förbannad.... Hade jag varit pappan hade jag klippt av allt hår ungen hade på huvudet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den där bilden är knappast från en ps3 eller revolution Det menar du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kommer ps3 och Rev att ha en insugande Cd enhet? Jag menar inte exact en sådan på bilden men ni förstår nog vad jag menar Tryck här för att se bild Någon som vet? PS3 kommer nog ha samma som PS2. Revolution ska däremot ha självinsugande skivläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 PS3 kommer nog ha samma som PS2. Revolution ska däremot ha självinsugande skivläsare. Ähum, http://www.ps3land.com/ps3-pictures/picture49.php Jäkla liten lucka som måste komma ut ur det hålet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ähum, http://www.ps3land.com/ps3-pictures/picture49.php Jäkla liten lucka som måste komma ut ur det hålet Det ser ju ut som självinsugande!! @Ceone är det du som är Ceone på GR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det ser ju ut som självinsugande!! @Ceone är det du som är Ceone på GR? Jepp det är han Är du också medlem? Jag är såklart RadiuZ26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jepp det är han Är du också medlem? Jag är såklart RadiuZ26 Nä emailen krånglade så jag fucka det! Men om han läser det här så äger PES-serien FIFA hårt!! (Han borde spela det det finns ju till Xbox ) Edit: Damn såg att han har MFF avatar... Konami som bytte ut dem mot DIF Redigerad 8 augusti, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts