Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Några xbox 360 spel: (så klaga inte på 360:ns utbud) 2days to vegas Alan Wake Amped 3 APB Battle Angel Battlefield 2 : Modern Combat Black Blue Dragon Bournout Revenge Call of Duty 2 Call of Duty 3 Chrome Hounds College Hoops 2K6 Condemned - Criminal Origins Dark Sector Dead Or Alive 4 Dead Rising Demonik Dirty Harry Dog Tag Elder Scrolls IV FiFa 2006 Final Fantasy XI Online Frame City Killer Full Auto Gears of War Godfather Ghost Recon 3 Halo 3 Huxley Kameo King Kong Lost Odyssey Madden NFL 2006 Metronome Monster Madness NBA 2k6 NBA live 06 Need For speed Most Wanted Outfit Perfect DarkZero Possession Prey Project Delta Project Gotham Racing 3 Quake 4 Saints row Scarface Secret Service Shadow Clan Splinter Cell 4 Stranglehold The Drive Unlimited Thesies Tiger Woods PGA tour 06 Tomb Raider Tony Hawk American Was Top Spin 2 Redigerad 29 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vote: Null vote jag ska skaffa både PS3 och Nintendo Revolution så jag tänker inte välja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Bryr mig inte om vilken som är bäst, sålänge jag har alla så saknar jag inget spel. Spelen jag vill åt, inte prestandan. Edit: Samma som Emo, fast med 360 också Redigerad 28 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Taget från en Jämnföring: Ett gäng... 30-50 stycken under de 3 första månaderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Taget från en Jämnföring: För att det där skall vara ett argument (??) så får du förklara hur mycket 'ett gäng' är, i siffror tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 För att det där skall vara ett argument (??) så får du förklara hur mycket 'ett gäng' är, i siffror tack. Det stog så i tidningen. Dom måste ha svarat "ett gäng"! Jag vet inte hur många det är men.. Kanske 5-12? Det var en total gissning så jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla killzone 2 !! eller motorstorm på www.gametrailers.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Och hur många av dom 30-50 är shooting/rpg eller sportspel?! För det verka nästan vara det enda xb har när det gäller spel. Spelen jag längtar mest efter är såklart GTA, KZ2 & MGS, men även WarHawk, ett spel där man ska kunna vara flera hundra spelare på samma server, och alla ska kunna ha varsitt flygplan. Hörde föresten att M$ ska börja stödja HD-DVD (15GB per lager), så kanske 360 får nått nytt istället för den gamla DVDn. Men förhandlingarna skulle avslutas i april och eftersom 360 släpps i november/december så är det tveksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Bryr mig inte om vilken som är bäst, sålänge jag har alla så saknar jag inget spel. Spelen jag vill åt, inte prestandan. Edit: Samma som Emo, fast med 360 också Du vet hur det funkar grejen är bara att jag gillar inte Xbox fasst om 360 blir grym så är det klart att jag skaffar den också. det återstår att se bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Och hur många av dom 30-50 är shooting/rpg eller sportspel?! För det verka nästan vara det enda xb har när det gäller spel. Spelen jag längtar mest efter är såklart GTA, KZ2 & MGS, men även WarHawk, ett spel där man ska kunna vara flera hundra spelare på samma server, och alla ska kunna ha varsitt flygplan. Hörde föresten att M$ ska börja stödja HD-DVD (15GB per lager), så kanske 360 får nått nytt istället för den gamla DVDn. Men förhandlingarna skulle avslutas i april och eftersom 360 släpps i november/december så är det tveksamt Vad ska det va för spel då? Äventyr med Rayman? Vilket det finns 1000000spel av till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad ska det va för spel då? Äventyr med Rayman? Vilket det finns 1000000spel av till ps2 Vilken är orsaken till att mitt ps2 nästan aldrig används.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Kommer skaffa ps3 först, sen xbox 360 efter ett år Vote: ps3 Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 @Ceone: Bäbiskonsoll? Hört talas om spelglädje? GC var ingen bäbiskonsoll så varför skulle REV bli det? Kolla bara på spel som Resident Evil och True Crime, är dessa lämpade för femåringar? Knappast. Äntligen någon som tycker likadant som mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad ska det va för spel då? Äventyr med Rayman? Vilket det finns 1000000spel av till ps2 Öhh, nej ? Warhawk är ett slags krigsspel där du kan flyga flygplan eller vara på marken etc. och man ska kunna vara flera hundra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Öhh, nej ? Warhawk är ett slags krigsspel där du kan flyga flygplan eller vara på marken etc. och man ska kunna vara flera hundra online. Han sa ju att han inte tyckte det var kul med massa action/rpg och sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han sa ju att han inte tyckte det var kul med massa action/rpg och sport. Nä, och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Han sa ju att han inte tyckte det var kul med massa action/rpg och sport. Det är fortfarande vad spelet går ut på, även om man inte gillar genren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gå in på www.gametrailers.com och kolla på nintendo fan vilken dålig grafik till och med ps one har ju bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är fortfarande vad spelet går ut på, även om man inte gillar genren Om man inte gillar sportspel så gillar man inte några typer av sportspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag sa inte att jag inte tycker om sportspel, rpg och fps, utan det verka vara vad 99% av alla xb-spel handlar om. Jag tycker både om sportspel och rpg, men fps ska spelas på dator, finns undantag som Halo och Killzone Öhh, nej ? Warhawk är ett slags krigsspel där du kan flyga flygplan eller vara på marken etc. och man ska kunna vara flera hundra online. Har du sett trailen när hundratals flygplan flyger mot en stad, ett smakprov av vad PS3 klarar av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts