Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution

Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Xbox Gold är bättre. Där man kan ladda ner mods,bilar, banor mm. på en 20gb hårdisk. (vilket man har ingenting på ps3 och måste köpa minneskort) 32mb.... Man får ett eget namn som du heter på alla spel som ingen kan heta. Du får en headset. plus 3 demos.

Och det bästa av allt: Ett stort utbud av onlinespel

man lär ju kunna använda sitt Sd kort som minneskort på Ps3, den har kortläsare

Och en 2.5 hårddisk med 60 GB kostar inte mer än 1065 krHär Det kan det vara värt

Men på ps3:an behöver man inte köpa till något för att spela online eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

man lär ju kunna använda sitt Sd kort som minneskort på Ps3, den har kortläsare

Och en 2.5 hårddisk med 60 GB kostar inte mer än 1065 krHär Det kan det vara värt

Men på ps3:an behöver man inte köpa till något för att spela online eller?

Plus 1000kr Jävlar var dyrt det kommer var att ha ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta det lugnt. Man ska kunna respektera vad alla tycker. Vad jag menar är att man slipper betala 1000kr på en håridsk som man redan får i xbox 360

Men i PS3 slipper man betala 600 spänn per år eller 70/månad. Om du har ett Live-abonomang i 2-3 år skiljer det nog inte så mkt i priset

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i PS3 slipper man betala 600 spänn per år eller 70/månad. Om du har ett Live-abonomang i 2-3 år skiljer det nog inte så mkt i priset

Skiljer dock mycket med Rev.

Under 3000 för Rev, och gratis online! :P

För att inte tala om att Rev kan komma före PS3 (ryktena går om PS3 år 2007, och releasedatumet för Metroid till Rev är 2006). ;)

Och så är graffen på Rev KICK ASS om bilderna stämmer. :P

VEM ÄGER VEM :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att inte tala om att Rev kan komma före PS3 (ryktena går om PS3 år 2007, och releasedatumet för Metroid till Rev är 2006). ;)

Och så är graffen på Rev KICK ASS om bilderna stämmer. :P

VEM ÄGER VEM :lol:

Var är priset bekräftat? Det stod ett rimligt pris. Enligt dig: 3000. Man kan ju säga vad som helst. Enligt mig: 500kr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nintendo sa att deras konsol ska släppas till ett "Tillgängligt pris" (som i att: PS3 och XB360 har otillgängliga priser), och deras konsoler brukar kosta kring 2500!

Xbox 360 kommer kosta 299dollar = 2300kr. Otillgängligt pris? (Fast momsen ingår också och det gör den på rev med)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

läste din text he , ett litet fel bara ? sony älskare skrev du

Ja tyckte att jag någon stans skrev att jag var neutral eller? ;)

Men din idée kan kanske vara san, men finns det värkligen många som inte har en spel konsoll? Jag menar dom som inte har är förmodligen dom som inte har pengar till det och varför skulle dom ha råd till en helt ny maskin :P

Jag menade, "ta inte ut segern i förskott, alla sony-älskare". Jag talade inte direkt till dig utan till alla :P

Btw så är det ju klart att det finns folk utan konsoler! Barn blir ju äldre och köper konsoler! Annars skulle det ju inte finnas en käft som t ex köper en PS2:a idag, men det är många som gör det, och inte bara de som redan har andra konsoler och vill ha fler, utan även de som inte har nån alls. Det finns alltid folk utan konsoler som vill köpa en :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att inte tala om att Rev kan komma före PS3 (ryktena går om PS3 år 2007, och releasedatumet för Metroid till Rev är 2006). ^_^

Och så är graffen på Rev KICK ASS om bilderna stämmer. :ph34r:

VEM ÄGER VEM B)

Tror mkt väl att Rev kommer bli billigast, fast jag tror knappast Rev kommer "äga" PS3 på grafiken eller processorn. ;P

btw så ska du nog inte tro för mkt på realeasdatum som inte är bekräftade. Nintendo har själva sagt att Rev kommer bli försenat, kanske t.o.m till jul nästa år.

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men all grafik som man har sett bilder på är väll tagna från HD Tv?

Måste det vara, det är omöjligt att få sådan skärpa i en vanlig TV!

Så igentligen kan man glöma den extrema grafiken som vi sett bilder på

Men rev ska inte ens ha Hd tv stöd så dom bilderna som man sett på rev grafiken är inte sanna eller?

Vet inte om detta stämmer , kanske någon annan som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knappt några personer had hdtv. Sony kunde tagit bort de och den blivit billigare

Varför ska bara sony ta bort de , kan inte microsoft också ta bort sitt me?

Anledningen till att x360 år så billig är blandannat att för att spel skivorna kommer att vara vanliga dvd skivor med en kapacitet på 8.5 Gb som max

Den kommer att kunna läsa av Hd dvd skivor men spelen kommer att vara i vanlig double layer dvd eller va det nu heter.

Sony = ca 50 Gb skivor

Microsoft = 8.5 Gb skivor

Vill du att sony ska ta bort sin Blu-ray också så att x360 kan vara bäst i världen eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor