Jump to content

Ps3, xbox 360, nintendo revolution

Finnemang
 Share

Vad är bäst ?  

227 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 648
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yay på båda säger jag.

Så blir det jämn match mellan Rev o PS3!

Enda orsaken till att PSOne gick bra var att den släpptes två år före N64!

Köpte 64 :angry: (min 1:a konsol ^_^ )

OT: Bra då har man lite tid på sig att samla pengar då ;)

Plus så funderar de på en 4X läsare ist. för 1X så det kanske är värt tiden(:!!!;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som har koll på vad som verkligen är bäst? Orkade inte läsa igenom alla sidor men som ni säkert vet redan nu så är ju XBOX överlägstet bäst av konsollerna, och som ni säkert vet så kommer det fortsätta vara så. Sen spelar mycket mer PS2 b.la pga av att GTA serien släppt sina spel tidigare på denna konsollen.

Detta är en GTA sida, så här borde majoriteten absolut äga PS2 och så är det också: Men det är synd att PS ägare inte kan ge xbox en chans, när det är så mkt bättre.

Själv har jag ägt både PS2 och xbox. Och enligt mig kan man inte ens gämföra dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen som har koll på vad som verkligen är bäst? Orkade inte läsa igenom alla sidor men som ni säkert vet redan nu så är ju XBOX överlägstet bäst av konsollerna, och som ni säkert vet så kommer det fortsätta vara så.

Du menar i prestandard, vad jag förstår...?

Då är svaret tyvär NEJ!, eftersom PS3 har mycket högre prestandard än Xbox360

:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du menar i prestandard, vad jag förstår...?

Då är svaret tyvär NEJ!, eftersom PS3 har mycket högre prestandard än Xbox360

:angry:

Presantadrn är inte viktigt. Den är bara imponerande den första timmen. Sen är det dom andra sakerna som avgör tex. spelen. Håller med P1rsson! Detta är en gta sida och många har ps2 här. på andra sidor är xbox mer populärare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presantadrn är inte viktigt. Den är bara imponerande den första timmen. Sen är det dom andra sakerna som avgör tex. spelen. Håller med P1rsson! Detta är en gta sida och många har ps2 här. på andra sidor är xbox mer populärare

Jag håller också med om att det är spelen som avgör vilken konsoll jag köper...

Jag har en PS2 och en GC, och jag tycker att GC:n är mycket "bättre" eftersom den har spel som Zelda och Metroid...

Xbox har jag alrdrig riktig gillat, men nu när jag ser att Oblivion kommer till den så ska jag nog ha en i alla fall...

och PS3 ligger inte så högt upp på min köplista längre...

Prestandard spelar ingen som helst roll för mig! (det enda som är synd är att spel som kräver hög prestandard ofta inte släpps till vissa konsoller p.g.a. att det är för klena :'( )

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor