Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Nästan 100% att xb360 kostar 299dollar. Enligt forex hemsida: 299dollar = 2267kr. 25% moms av 2267 = 566.75. Totalt: 2267 + 566.75 = 2833.75 kr Redigerad 2 augusti, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nästan 100% att xb360 kostar 299dollar. Enligt forex hemsida: 299dollar = 2267kr. 25% moms av 2267 = 566.75. Totalt: 2267 + 566.75 = 2833.75 kr + 600 för Live, vilket jag antar att du ska skaffa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gamespot News både YAY och nay på samma gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gamespot News både YAY och nay på samma gång... Jag hoppas att PS2 ska säljas för 99$ vid jul, vilket skulle vara runt 700 + moms. Därimot att PS3 ska säljas senare hoppas jag är BS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 + 600 för Live, vilket jag antar att du ska skaffa?! Men det är inte konsollen. Det är ett tilläg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men det är inte konsollen. Det är ett tilläg Men pengar är pengar. Isf kan man ju räkna bort 600kr från PS3 eftersom online är gratis på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Men pengar är pengar. Isf kan man ju räkna bort 600kr från PS3 eftersom online är gratis på den. Kan du inte alls.. Kostar p3 4000 så kostar den 4000 inte 3400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Kan du inte alls.. Kostar p3 4000 så kostar den 4000 inte 3400 Ja, men sammanlagt kostar 360 mer om man ska ha Live Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Gamespot News både YAY och nay på samma gång... Yay på båda säger jag. Så blir det jämn match mellan Rev o PS3! Enda orsaken till att PSOne gick bra var att den släpptes två år före N64! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Orka vänta så länge till ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Yay på båda säger jag. Så blir det jämn match mellan Rev o PS3! Enda orsaken till att PSOne gick bra var att den släpptes två år före N64! Köpte 64 (min 1:a konsol ) OT: Bra då har man lite tid på sig att samla pengar då Plus så funderar de på en 4X läsare ist. för 1X så det kanske är värt tiden(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag ska skaffa mig en PS3, men med tanke på hur sent den kommer släppas (nästa sommar, det snackas tom. om 2007) så måste man ju köpa X-Box 360 också. Fy. Till jul kommer XB360, eller? Ska fan ha den i födelsedagspresent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Haha.. nu slog det mig för första gången att jag måste skaffa ett helg jobb om jag ska köpa någon av dem, tror värkligen inte morsan lägger ut 1 spänn ens för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Haha.. nu slog det mig för första gången att jag måste skaffa ett helg jobb om jag ska köpa någon av dem, tror värkligen inte morsan lägger ut 1 spänn ens för det! Julafton, homie! Julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Julafton, homie! Julafton! Shiat! det tänkte jag inte på, och födelsedagen hmm... ska nog jobba ändå. måste ha cashen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Shiat! det tänkte jag inte på, och födelsedagen hmm... ska nog jobba ändå. måste ha cashen "I´ve done my work and I got plenty of cash!" MOHAHAHA Bara te o vänta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ingen som har koll på vad som verkligen är bäst? Orkade inte läsa igenom alla sidor men som ni säkert vet redan nu så är ju XBOX överlägstet bäst av konsollerna, och som ni säkert vet så kommer det fortsätta vara så. Sen spelar mycket mer PS2 b.la pga av att GTA serien släppt sina spel tidigare på denna konsollen. Detta är en GTA sida, så här borde majoriteten absolut äga PS2 och så är det också: Men det är synd att PS ägare inte kan ge xbox en chans, när det är så mkt bättre. Själv har jag ägt både PS2 och xbox. Och enligt mig kan man inte ens gämföra dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Ingen som har koll på vad som verkligen är bäst? Orkade inte läsa igenom alla sidor men som ni säkert vet redan nu så är ju XBOX överlägstet bäst av konsollerna, och som ni säkert vet så kommer det fortsätta vara så. Du menar i prestandard, vad jag förstår...? Då är svaret tyvär NEJ!, eftersom PS3 har mycket högre prestandard än Xbox360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Du menar i prestandard, vad jag förstår...? Då är svaret tyvär NEJ!, eftersom PS3 har mycket högre prestandard än Xbox360 Presantadrn är inte viktigt. Den är bara imponerande den första timmen. Sen är det dom andra sakerna som avgör tex. spelen. Håller med P1rsson! Detta är en gta sida och många har ps2 här. på andra sidor är xbox mer populärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Presantadrn är inte viktigt. Den är bara imponerande den första timmen. Sen är det dom andra sakerna som avgör tex. spelen. Håller med P1rsson! Detta är en gta sida och många har ps2 här. på andra sidor är xbox mer populärare Jag håller också med om att det är spelen som avgör vilken konsoll jag köper... Jag har en PS2 och en GC, och jag tycker att GC:n är mycket "bättre" eftersom den har spel som Zelda och Metroid... Xbox har jag alrdrig riktig gillat, men nu när jag ser att Oblivion kommer till den så ska jag nog ha en i alla fall... och PS3 ligger inte så högt upp på min köplista längre... Prestandard spelar ingen som helst roll för mig! (det enda som är synd är att spel som kräver hög prestandard ofta inte släpps till vissa konsoller p.g.a. att det är för klena :'( ) Redigerad 4 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts