Ceone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Dom som gillar 360 bli medlem på http://www.360basen.gratisforum.se/ !! Xboyz.se är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alltid spelat PlayStation så det får väll bli PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Xboyz.se är bättre! 2 reklamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alltid spelat PlayStation så det får väll bli PS3 Ser att du komer bli traditionsröstare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har haft Playstation ända sedan ettan (det stora) så jag kommer lätt köpa Ps3. Kan kanske kalla mig Sony älskare ? Vote : PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har haft Playstation ända sedan ettan (det stora) så jag kommer lätt köpa Ps3. Kan kanske kalla mig Sony älskare ? Vote : PS3 Jag har lirat nintendo sen jag föddes. Vad är jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Jag har lirat nintendo sen jag föddes. Vad är jag då? Svar: Du är yngre än 20 år, eftersom Nintendo kom 1985 (tror jag ) Redigerad 1 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Svar: Du är yngre än 20 år, eftersom Nintendo kom 1985 (tror jag ) Jo jag är yngre än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Svar: Du är yngre än 20 år, eftersom Nintendo kom 1985 (:!!! (tror jag ) Företaget Nintendo är över hundra år gammalt men dom har bara tillverkat tv-spel dsedan 1986 om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Grundades 1889! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Företaget Nintendo är över hundra år gammalt men dom har bara tillverkat tv-spel dsedan 1986 om jag inte misstar mig. Jovars... Men Nintendo-Spel-Maskinen kom väl 1985? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jovars... Men Nintendo-Spel-Maskinen kom väl 1985? Nintendo Entertainment System (NES) eller Fanicom som den heter i Japan kom 1986 (tror jag iallafall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Företaget Nintendo är över hundra år gammalt men dom har bara tillverkat tv-spel dsedan 1986 om jag inte misstar mig. Korrekt! Tittade på wikipedia, står att det skapades år 1889 av Fusajiro Yamauchi Nintendo <-> 1889 Sony <-> 1946, Fast valde själva namnet Sony 1958 Microsoft <-> 1975 Bill Gates <-> 1955 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Har också kikat lite på Internett och hittat att NES första gången tillverkades 1983 i Japan och kom till USA 1985, året efter lanserades det i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Den här tråden har gått lite off-topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Half-life 3 till Xbox 360! http://www.msxbox-world.com/xbox360/news/a...treatment?.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Half-life 3 till Xbox 360! http://www.msxbox-world.com/xbox360/news/a...treatment?.html Ska Valve börja spotta ut uppföljare nu? Tog 7 år att utveckla tvåan, hoppas verkligen inte att vi få se trean fören minst 5 år. Undra om man kan ladda ner moddar från Live då, för annars är det ju inget kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ska Valve börja spotta ut uppföljare nu? Tog 7 år att utveckla tvåan, hoppas verkligen inte att vi få se trean fören minst 5 år. Undra om man kan ladda ner moddar från Live då, för annars är det ju inget kul Dom kanske arbetade med det innan dom släppte hl3. Visst moddar hade varit kul. Men man kan ju inte göra egna det är nackdelen med konsoll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dom kanske arbetade med det innan dom släppte hl3. Visst moddar hade varit kul. Men man kan ju inte göra egna det är nackdelen med konsoll... På X360 ska man väl kunna det Tyckte det skulle följa med nåt prog eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dom kanske arbetade med det innan dom släppte hl3. Visst moddar hade varit kul. Men man kan ju inte göra egna det är nackdelen med konsoll... Dom har inte släppt trean än. Tycker HL hör hemma på dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts