Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Fler bilder på NR-grafiken. Redigerad 30 juli, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Fler bilder på NR-grafiken. Ohhhh... Sweet! Nu är det bekräftat att alla uton Rev. kan slänga sig i väggen hemma hos mig! Annars gör jag det åt dem... (jag ska ha en som e färgad som min Sig.) Redigerad 30 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men.. http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2005-02-05 !!! Jag ska inte köpa något, har tröttnat på konsoler totalt. Om jag nu skulle få för mig att inhandla något, så blir det PS3 eftersom PS2:an gett mig mången härlig stund. ??? Vad har det me nånting o göra? Undrar om det där VERKLIGEN är Rev-bilder... Är dom det så kommer Rev att ROCKA FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ??? Vad har det me nånting o göra? Undrar om det där VERKLIGEN är Rev-bilder... Är dom det så kommer Rev att ROCKA FETT! Manga bilden ser verkligen ut som en "Rev." bild! och jag skulle tro att det ÄR äkta eftersom det har kommit så många på en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Men.. http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2005-02-05 !!! Jag ska inte köpa något, har tröttnat på konsoler totalt. Om jag nu skulle få för mig att inhandla något, så blir det PS3 eftersom PS2:an gett mig mången härlig stund. Hahahah klassiker Den är också skön Redigerad 30 juli, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Den är också skön ..och vad har den med nånting att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ..och vad har den med nånting att göra? Du tog orden rakt ur munnen på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag hade bestämt mig för att köpa Xbox 360 & Ps3 men nu kanske de blir Rev. istället för ps3:an ;-) Om bilderna är riktiga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kolla HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ??? Vad har det me nånting o göra? De flestas sätt att resonera. "Nintendo äger Sonys och Microsofts håriga bakdelar!" "Nä, Nintendo är en barnkonsol!" "Jaha, men.. öh.. NINTENDO ÄGER!" o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 De flestas sätt att resonera. "Nintendo äger Sonys och Microsofts håriga bakdelar!" "Nä, Nintendo är en barnkonsol!" "Jaha, men.. öh.. NINTENDO ÄGER!" o.s.v. Visst. Men jag tycker att man ska få debattera om nästa generations spelmaskiner utan att bil hånad av nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Kolla HÄR! Jag förstår inte denn mening riktigt: Alltså handlar det om något som i rena siffervärden eventuellt skulle kunna vara uppe och kriga med Xbox 360 i specifikationer, medan PS3 rent siffermässigt får sitta på tronen denna gång. Stämmer detta ligger revolutionen inte hos kraften i alla fall. Jag tycker att dom motsäger sig själva... I alla fall jag väntade mig att Rev. skulle vara mycket underlägsen de andra konsollerna i prestandard. Men nu ser det ju ut som om den kan jämföras med Xbox2 Så Kraften är ju visst något att jubla över! Redigerad 30 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 De flestas sätt att resonera. "Nintendo äger Sonys och Microsofts håriga bakdelar!" "Nä, Nintendo är en barnkonsol!" "Jaha, men.. öh.. NINTENDO ÄGER!" o.s.v. Brukar snarare vara värt om? "Nintendo är en barnkonsoll" *nån rabblar upp en lista med vuxenspel* "Det var ju skitlite" *nån rabblar upp lite till* "Nintendo suger!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag förstår inte denn mening riktigt: Jag tycker att dom motsäger sig själva... I alla fall jag väntade mig att Rev. skulle vara mycket underlägsen de andra konsollerna i prestandard. Men nu ser det ju ut som om den kan jämföras med Xbox2 Så Kraften är ju visst något att jubla över! Jag och alla andra Nintendo fans har snackat om att prestandan SKA vara i klass med X360, men det fanns inte en djäkel som trodde på de. Nu e de i alla fall bevisat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Brukar snarare vara värt om? "Nintendo är en barnkonsoll" *nån rabblar upp en lista med vuxenspel* "Det var ju skitlite" *nån rabblar upp lite till* "Nintendo suger!" Men din nolla, jag försökte inte få fram att Nintendo är en barnkonsol utan att många resonerar som fyraåringar. Hur din syn på saken är intresserar mig ungefär lika mycket som British Open som femman vägrar släppa av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Serien ovan är en metafor för fanboy kriget mellan Nintendo DS och PSP, om ni itne fattade det på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Serien ovan är en metafor för fanboy kriget mellan Nintendo DS och PSP, om ni itne fattade det på en gång Hehe, rätt nice nu när du sa det... Fatta de inte först :"> Revolutions grafik verkar bli bra jue! Hade väntat mig något undelägsen grafik och andra fördelar, men det kan bli både och? Litar fullt på Nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag och alla andra Nintendo fans har snackat om att prestandan SKA vara i klass med X360, men det fanns inte en djäkel som trodde på de. Nu e de i alla fall bevisat! Jag e en av er då, men jag har dock missat era samtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Revolution har alltså 600 MHz ATI, inte illa. 360 har 500 MHz ATI och PS3 550 MHz nVidia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Dom som gillar 360 bli medlem på http://www.360basen.gratisforum.se/ !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts