Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Här kan ni kolla på den första filmen från Resident Evil 5 http://media.ps3.ign.com/media/734/734381/vids_1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Här kan ni kolla på den första filmen från Resident Evil 5 http://media.ps3.ign.com/media/734/734381/vids_1.html Synd att den inte kommer till Rev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Synd att den inte kommer till Rev... Ack ja, Ack ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hehe det var ju först tänkt att den skulle komma till Gamecube och Rev. Men så kommer den till 360:n och ps3:an istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hehe det var ju först tänkt att den skulle komma till Gamecube och Rev. Men så kommer den till 360:n och ps3:an istället! Ser inte det roliga i det. Men därimot det ironiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det kommre visst till Rev. så småningon såg jag på en sida KÄLLA KOMMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det kommre visst till Rev. så småningon såg jag på en sida KÄLLA KOMMER Väntar otåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hehe det var ju först tänkt att den skulle komma till Gamecube och Rev. Men så kommer den till 360:n och ps3:an istället! Den kommer till Rev! Har svårt att förstå varför det inte skulle göra det... Capcom storsatsade på att få alla RE-spel till GC, så jag tror inte att dom skulle slopa Nintendo helt den här gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Den kommer till Rev! Har svårt att förstå varför det inte skulle göra det... Capcom storsatsade på att få alla RE-spel till GC, så jag tror inte att dom skulle slopa Nintendo helt den här gången! Kanske Rev inte är stark nog? På E3 visade Sony upp t.ex MotorStorm och Killzone 2 trailern som båda väkte stor uppmätksamhet samt att man fick se lite teknisk fakta. Microsoft visade Project Gotham Racing och ett FF demo som även det var snyggt och man fick även här se teknisk fakta. Nintendo sa att "När ni startar Rev och ser grafiken så komer ni att säga wow!" och inte så mycket mer. Men, här sitter jag o babblar. JAg kan givetvis varken säga Ja eller Nej om det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Den kommer till Rev! Har svårt att förstå varför det inte skulle göra det... Capcom storsatsade på att få alla RE-spel till GC, så jag tror inte att dom skulle slopa Nintendo helt den här gången! Hittils är den bara utannorserad till 360 och PS3, kanske ska det släppas i vår då Rev inte äns kommit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hittils är den bara utannorserad till 360 och PS3, kanske ska det släppas i vår då Rev inte äns kommit ut Ska PS3 komma ut i vår, eller? Hörde att det ska komma till sommarn i japan... Och Nintendo snackar om att man ska få provspela Rev på E3, och att det kommer släppas kort efter... Så den kanske bara blir ett par månader efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ska PS3 komma ut i vår, eller? Hörde att det ska komma till sommarn i japan... Och Nintendo snackar om att man ska få provspela Rev på E3, och att det kommer släppas kort efter... Så den kanske bara blir ett par månader efter! Det ryktas om mycket när det gäller Revs och PS3s realeas. Många tror att PS3 kommer släppas 3/3, och Sony har sagt första kvartalet. Nintendo har själva sagt att Rev kommer bli lite försenat, och att den kommer släppas mellan sommarn-vintern nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 PS3 ska först komma ut i japan sen resten av världen. Dom kunde ju släppt det samtidigt överallt som microsoft gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tror fan PS3, efter att ha sett grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 PS3 ska först komma ut i japan sen resten av världen. Dom kunde ju släppt det samtidigt överallt som microsoft gör Lite källor, tack, som du själv sagt. Sony har så vitt jag vet inte avslöjat hur den kommer säljas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tror fan PS3, efter att ha sett grafiken. Kolla på xbox 360:ns grafikdå! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4596...d049943d2853eb2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Känner inte att slänga ut pengar värda en uteterass på en konsol. Förresten föredrar jag nya idéer och nya sätt att spela på framför blytunga grafikkort. Vote: Nintendo Revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Kolla på xbox 360:ns grafikdå! http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4596...d049943d2853eb2 Det kommer till PC med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vote:ps3 Kolla bara på vision GT. De räcker för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 360 har ju ingen HD-DVD-spelare i början när den säljs, så 360 kommer använda DVD-skivor (8-9GB) till spelen. PS3 har ju Blu-Ray som i början har 25 GB men kan ha upp till 8 lager=200GB. Det sägs att M$ ska försöka kompensera detta med att man måste installera spelen på hårddisken. Då kommer den lilla hårddisken som följer med 360 inte räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts